Gå til innhold

Bør vi diskutere bilannonser ?

Dr_S
 Share

Anbefalte innlegg

• Svar 74
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

haha , lol. nå har vi enna ei gang gjort narr av Dr s sin kommentar,skjerp deg,tomsing!CCN gjør narr av deg på hvert treff.

Hva prater DU om da? Tror ikke du helt har greie på hva du snakker om. Men du er velkommen til å ta en prat med meg på treff, bare å komme bort det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi aksepterer ikke innlegg som er direkte personangrep.

Vel, jeg har prøvd å få innlegg med personangrep fjernet, men det gikk ikke. Og det var ikke i denne tråden :) Synes kanskje dette forumet mangler en "rapportknapp".

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Omså den bilen der hadde vært dekt av gull ville det fortsatt vært en 316 og verdt maks 60k. Syns det er mye latterlige priser ute å går rundt omkring og folk har rett til å vite hva de bruker pengene sine på. Derfor tror jeg det er sunt med sånne debatter noen gang. Uten å nevne navn eller henge ut noen kan jeg komme med et eksempel på en 320 med opprusta hjulbuer som er fiksa med hønsenetting, noe plastikk og en lakkjobb som er til salgs for mer enn dobbelt av hva den er verdt her på forumet.

Vi hadde vel også en "hyggelig" selger her som pusha en cab til en "billig" penge som var helt opprusta og gikk i taket bare noen stilte det minste spørsmålstegn med bilen hans.

Ødelegge salgstråder er en ting, men litt kritikk har ingen vondt av. Mange nok som blir lurt av uærlige bilselgere og det tror jeg hvertfall ikke forumet er tjent med.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vel, jeg har prøvd å få innlegg med personangrep fjernet, men det gikk ikke. Og det var ikke i denne tråden :) Synes kanskje dette forumet mangler en "rapportknapp".

Vel... det er jo ikke sikkert at Gunnar og/eller moderatorene var enig med deg i at den aktuelle tråden skulle slettes. Det er ikke behov for en rapportknapp når vi nesten alltid er en administrator/moderator i tjeneste som dere evt. lett kan nå pr. PM/mail.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Syns bilen var meget pen :D selger skriver jo at den er i strøken stand og det er byttet en del deler.Ingen bilder av interiør, kan hende det er komplett skinn interiør som er strøkent. Men vis den fremstår som 110% strøken på alle områder, kan han jo få en meget fin pris for den.(skal ikke begynne å tippe bilens verdi når man ikke har besiktet den engang)

Men hva ligger en slik E36 316i med m-pakke i listepris med den km standen og utstyr??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vel... det er jo ikke sikkert at Gunnar og/eller moderatorene var enig med deg i at den aktuelle tråden skulle slettes. Det er ikke behov for en rapportknapp når vi nesten alltid er en administrator/moderator i tjeneste som dere evt. lett kan nå pr. PM/mail.

Nå snakker du jo imot deg selv her...."ikke behov for reportknapp, bare send en PM/mail". Er jo nettopp det rapportknappen gjør! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Syns nå det ser ut som M pakke jeg da... Om det er innsats på bakfanger er vel ikke så lett å se på de bildene...

Har sett bilen her i skien, og den vekker bra med oppsikt. Ble ganske overrasket når jeg så i annonsen at det er bare en 316i, trodde det stod en S motor eller noe lignende i den.. Bilen så utrolig gjennomført ut, har også M3gt vinge bak.

Men uansett om bilen er strøken eller ikke, så syns jeg prisen er noen titusener for høy...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi aksepterer ikke innlegg som er direkte personangrep.

Hadde du rapotert deg selv da eller??? 8)8)8)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bare fjortiser her inne? Virker nesten sånn når alle slenger seg på "mobbebølgen" mot DrS.... Min mening har jeg gitt uttrykk for, men når dere må slenge såpass barnslige kommentarer tror jeg dere gjør best i å henge på deiligst eller eros chatten. Der er det garantert noen som syns dere er tøffe...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...