Gå til innhold

Pappas baby (e90)

Share

Anbefalte innlegg

Dette er altså bilen til pappa, tenkte å få litt kommentarer og tips til forandringer/forbedringer her da han ikke er noe datageni selv.

Planene for den videre er røde angeleyes, LCD skjerm bygget inn i passasjerdash (om det lar seg gjøre og tiden strekker til) og en ny front som ikke mange andre har.

Bilen er forøvrig en 1,6 liters tysker med sportsunderstell, senk 30mm og m-interiør.

Det er montert M-dørlister og M-emblem i grillen foran, som forøvrig er lakkert helsvart. Blackline baklykter og polert endestuss, Felgene er 17" men jeg er ikke helt sikker på merke eller mål. De er med polert kant og black silver? farge (ikke gunmetal, men litt lysere).

Legger ut et bilde tatt med mobilen(Kommer flere og bedre etterhvert):

bravokscg3.th.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

flott denne!!!

men er noe skeptisk til røde (?) angeleys, og den m`en i grillen..

mitt tips er å holde seg litt i nakken når dere jåler opp denne. Prøv å hold det litt ryddig i valg av styling/effekter, synd å hore opp en så lekker bil som e90 sedan!

Litt mer senk, og en m-tech front så er dere i mål mener nå jeg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

flott denne!!!

men er noe skeptisk til røde (?) angeleys, og den m`en i grillen..

mitt tips er å holde seg litt i nakken når dere jåler opp denne. Prøv å hold det litt ryddig i valg av styling/effekter, synd å hore opp en så lekker bil som e90 sedan!

Litt mer senk, og en m-tech front så er dere i mål mener nå jeg!

Helt enig i det der. Jeg ville ikke hatt røde angeleyes, noe som vel strengt tatt ikke er lovlig heller???

Bilen så utrolig flott ut, så ikke gå helt bananas med modifikasjoner. På med M-fanger, kanskje noen andre og større felger pluss litt senk, så er dere i mål.

Ville også vurdert å fjerne det M-emblemet i grillen...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det M-emblemet synes jeg ikke passer i grillen (skjønner ikke hvorfor det har blitt så populært?) men ellers så var den kjempe pen!

Hvis du vil gi faren din inspirasjon så kan jeg med hånden på hjertet si at han vil bli vill i buksa av en tur på www.e90post.com

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skal holde bilen clean, liker ikke det emblemet jeg heller (hyssssj).

M-tech fanger blir det nok ikke, skal ha noe som ikke mange andre har.

Bilen skal ikke bli harry heller, men har sett på de røde angeleysene og det ser sykt hissig ut (hvor lovlig det er er en annen sak) men uansett feiger nok pappa ut på de. Skjønner ikke helt hvorfor det ikke er angeleyes lykter i bilen nå? Er ikke xenon lys, men vi fikk aldri noe alternativ heller?

Har ikke klart å finne orginallykter med det til salgs noen steder heller

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Trodde e90 ble levert originalt med AE på alle modeller jeg.

Kjøpte han bilen ny kunne han vel velge hva slags utstyr han ville ha.

Bare med de som har xenon.

M skilt i grillen er jaggu harry, begynte det med hestesko på gamle benz'er eller?

På tide å få en ende på søppel i grillen, hold den clean for guds skyld!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fin bil! Men jeg synes det er mange felger som passer MYE bedre til denne bilen. Likte ikke de som satt på nå veldig godt.

Fjern M-emblem i grillen! Ser feil ut.

Stemmer at AE er standard på biler med xenon, og i mine øyne så burde det også oppgraderes til xenon på nærlys da det er mye bedre og ser bedre ut.

Edit: Og det var plutselig innlegg nr 500 på meg. Stiger i gradene her ja :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hehe,jeg sa til romkameraten min i går da jeg så denne tråden atjeg vedda 1000 kroner på at det M-emblemet kom til å bli kommentert ;)

folk her inne klikker jo når de ser et sånt.

men la nå mannen bestemme selv hva han vil ha på...

pen bil er det iallefall !

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...