Ron Jeremy Skrevet Juni 8, 2007 Share Skrevet Juni 8, 2007 Selger min SE W950. Kjøpte den av en kar her på forumet, men det var litt impuls, og modellen tilfredstiller ikke mine behov mht mobil, så dessverre trenger jeg den ikke. Alt medfølger i esken sin, og den er så og si ubrukt, ingen riper, skader eller ser synlig brukt ut. Modellen er flaggskipet i Walkman serien, med 4GB minne og stor trykkfølsom skjerm, den har et åpent OS og er meget avansert, GPS kan også innstalleres på denne. Selges 2000.- http://www.newmobile.nl/eur/en/photos.php?phone_id=17fc490 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
glenn.G Skrevet Juni 9, 2007 Share Skrevet Juni 9, 2007 er den låst til noen operatør ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ron Jeremy Skrevet Juni 10, 2007 Forfatter Share Skrevet Juni 10, 2007 er den låst til noen operatør ? Nei. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
glenn.G Skrevet Juni 10, 2007 Share Skrevet Juni 10, 2007 byr 1300 + frakt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SteffenM2 Skrevet Juni 10, 2007 Share Skrevet Juni 10, 2007 PM. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mboy Skrevet Juni 11, 2007 Share Skrevet Juni 11, 2007 1400 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SteffenM2 Skrevet Juni 11, 2007 Share Skrevet Juni 11, 2007 Solgt til meg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå