Gå til innhold

Nykking ved kjøring e34

mort
 Share

Anbefalte innlegg

Min 535 nykker avogtil,ved kvar kjøretur eg tar for tida. Har skifta plugger, bensinfilter og kullfilter..

Nåke anna så kan jørr at den nykker til?? Det er skikkeli nykk og... Akkurat som fuelcut.. Ny bensinpumpe muligens? :?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

alt foringsstyr på drivakslinger eg sånt er nytt :wink: Alle belger og slanger på innsugssiden er og nye :? muligens slangen til vakuumklokka som ligger på fuelrailen er morken... Får bytte den idag.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 3 weeks later...
  • 3 weeks later...

bump: Ny feil info :lol:

Den nykker SOM FAN ved kjøring :cry: den går forholdsvis fint på tomgang, men ingen forskjell viss eg drar ut ein pluggledning :S kun ledningen til coilen og den nederste på fordelerlokket som gir utslagg viss eg drar di ut :shock: watta faak??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg merket igår lignende problem med min 318 2.0. Tidligere hadde jeg en Alfa Romeo 156 som nygget noe sinnsykt, da var det luftmåler ( er ikke så god på det tekniske språket :) ) som var ødelagt. Typisk at jeg nå har fått meg en ny bil med samme problem. Hadde vært kult om du fant ut av problemet ditt mort, og postet løsningen her.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...