mort Skrevet Juni 8, 2007 Share Skrevet Juni 8, 2007 Min 535 nykker avogtil,ved kvar kjøretur eg tar for tida. Har skifta plugger, bensinfilter og kullfilter.. Nåke anna så kan jørr at den nykker til?? Det er skikkeli nykk og... Akkurat som fuelcut.. Ny bensinpumpe muligens? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Glenno Skrevet Juni 8, 2007 Share Skrevet Juni 8, 2007 Tror du det kan være elektronisk eller mekanisk da? Tenker litt rundt slitte kopblinger rundt drivakslel etc.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmw_520i Skrevet Juni 9, 2007 Share Skrevet Juni 9, 2007 falskluft på insug? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mort Skrevet Juni 9, 2007 Forfatter Share Skrevet Juni 9, 2007 alt foringsstyr på drivakslinger eg sånt er nytt Alle belger og slanger på innsugssiden er og nye muligens slangen til vakuumklokka som ligger på fuelrailen er morken... Får bytte den idag. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mort Skrevet Juni 30, 2007 Forfatter Share Skrevet Juni 30, 2007 homp! Nykker som faen ved gasspådrag og så vidt gass Kommer seg litt når eg har kjørt ei god stund, og når den står et par dager igjen så kommer problemet tilbake Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bjørner Skrevet Juli 1, 2007 Share Skrevet Juli 1, 2007 Brodern hadde liknende problem på 520 m30. Bytta alle plugglednigner, da forsvant det. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mort Skrevet Juli 2, 2007 Forfatter Share Skrevet Juli 2, 2007 off.. eg så nettopp har bytta alle og Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
S.Arnesen Skrevet Juli 2, 2007 Share Skrevet Juli 2, 2007 520 m30? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Superbeetle Skrevet Juli 2, 2007 Share Skrevet Juli 2, 2007 Er ikke hardyplaten da? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bjørner Skrevet Juli 2, 2007 Share Skrevet Juli 2, 2007 520 m30? Beklager var en 520 88 model. Står en M30/B35 i den nå.... Ikke fritt for at der en del ekkel nykking i denne også. Men ikke så voldsomt som trådeier beskriver. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mort Skrevet Juli 2, 2007 Forfatter Share Skrevet Juli 2, 2007 hardykoblingen er flett ny Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mort Skrevet Juli 19, 2007 Forfatter Share Skrevet Juli 19, 2007 bump: Ny feil info Den nykker SOM FAN ved kjøring den går forholdsvis fint på tomgang, men ingen forskjell viss eg drar ut ein pluggledning :S kun ledningen til coilen og den nederste på fordelerlokket som gir utslagg viss eg drar di ut watta faak?? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
fugl Skrevet Juli 19, 2007 Share Skrevet Juli 19, 2007 du har vel sjekket fordelerlokket??slitasje,fukt,oljefilm osv? hatt lignende problem med både e34 520 og e34 535... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mort Skrevet Juli 19, 2007 Forfatter Share Skrevet Juli 19, 2007 nytt fordelarlokk å rotor :S får vel prøva me nye pluggar og kablar igjen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
basecoat Skrevet Juli 20, 2007 Share Skrevet Juli 20, 2007 Jeg merket igår lignende problem med min 318 2.0. Tidligere hadde jeg en Alfa Romeo 156 som nygget noe sinnsykt, da var det luftmåler ( er ikke så god på det tekniske språket ) som var ødelagt. Typisk at jeg nå har fått meg en ny bil med samme problem. Hadde vært kult om du fant ut av problemet ditt mort, og postet løsningen her. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå