harryy Skrevet Juni 8, 2007 Share Skrevet Juni 8, 2007 Regner med det er helt feil inpress på felgene som følgte med bilen når jeg kjøpte den, det subber om der er folk i baksetet i oppoverbakker med sving. Har sjekket litt opp under der bak og det virker som den subber i ytterkant i bakfanger(?), helt i øverkant der den møter skjermen. Går vel ikke å løse dette på noen lur måte? Spacere vil jo bare gjøre ting verre Er foresten noen replica M felger av størrelse 17" bredden regner jeg med er 7,5-8". Har 225/45/17 dekk. ps. hadde 235 på M-contour felgene mine og der var det ingen problemer. Tips? bare å kjøpe nye felger? Noen som vet om noen som retter opp M-felgene mine billig? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kim@etnorgeikrig.com Skrevet Juni 8, 2007 Share Skrevet Juni 8, 2007 Jeg har fire m-contur felger til salgs billig Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Haug530D Skrevet Juni 8, 2007 Share Skrevet Juni 8, 2007 må vel valse eller selge felgene da Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
harryy Skrevet Juni 8, 2007 Forfatter Share Skrevet Juni 8, 2007 Jeg har fire m-contur felger til salgs billig skadefri? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kim@etnorgeikrig.com Skrevet Juni 8, 2007 Share Skrevet Juni 8, 2007 To er veldig bra og to har litt kast og kantsår.. Gikk fint og balansere bort siste gang jeg la om dekk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwm50turbo Skrevet Juni 8, 2007 Share Skrevet Juni 8, 2007 balansere bort??????????????hææææ ka mener du?? jeg er dekk omlegger og jeg klarer å balansere en felg i null uansett om felgen har dundret i en fortaus kant i 100km i timen men den vil allikevel riste som faen.. sorry men jeg er dritt lei folk som tror at å balansere en felg som er 8kantet blir knall bra så lenge den er balansert i null. hjelper jack shit. felgen må være rund ellers så rister det uansett om den er balansert dønn i null. sorry off topic men men. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kim@etnorgeikrig.com Skrevet Juni 8, 2007 Share Skrevet Juni 8, 2007 Nå har ikke disse felgene vert i en fortauskant i 100 Men det ser ut som disse har vert rettet en gang.. Disse har stått bak på min m3 cab å den ristet ikke. Grunnen til att jeg har byttet er att jeg har noen andre felger jeg kan bruke om vinteren som ikke er kantkjørte. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
harryy Skrevet Juni 9, 2007 Forfatter Share Skrevet Juni 9, 2007 bmwm50turbo: M-contour bakfelgene mine er rimelig 100% balansert, men rister framdeles som faen. Leverte de bare til balansering fordi jeg var usikker på om de kunne ha fått kast. kim@etnorgeikrig.com: Bredde på felgene bak/forran? Hvordan 2 er kantkjørt/kast i? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kim@etnorgeikrig.com Skrevet Juni 9, 2007 Share Skrevet Juni 9, 2007 Mener det er 7,5 rundt om jeg.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vetu03 Skrevet Juni 10, 2007 Share Skrevet Juni 10, 2007 du kan jo sette inn gummiklosser i demperen da, så kommer den ikke ned så det tar oppi.. Har samme problemet på min, og den er maks bredda med 265/30/19 bak... Og det var hvertfall det jeg fant ut at jeg skal gjøre.. http://www.autostyle.nl/products.asp eller søk litt rundt etter fjærvegsbegrensere de funker nok bedre... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ad|oS Skrevet Juni 10, 2007 Share Skrevet Juni 10, 2007 Eller gummiklosser i fjørene som gjør at de ikke synker så mye sammen... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ballder Skrevet Juni 10, 2007 Share Skrevet Juni 10, 2007 Regner med det er helt feil inpress på felgene som følgte med bilen når jeg kjøpte den, det subber om der er folk i baksetet i oppoverbakker med sving. Har sjekket litt opp under der bak og det virker som den subber i ytterkant i bakfanger(?), helt i øverkant der den møter skjermen.Går vel ikke å løse dette på noen lur måte? Spacere vil jo bare gjøre ting verre Er foresten noen replica M felger av størrelse 17" bredden regner jeg med er 7,5-8". Har 225/45/17 dekk. ps. hadde 235 på M-contour felgene mine og der var det ingen problemer. Tips? bare å kjøpe nye felger? Noen som vet om noen som retter opp M-felgene mine billig? Om det er kun fangeren den tar borti, så er det vel null problem. Det vil jo gå seg til siden den fangeren er plast. Gjorde det på min cab også, men som sagt så gikk det seg til det. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
harryy Skrevet Juni 19, 2007 Forfatter Share Skrevet Juni 19, 2007 Om man skal ha på enda bredere dekk da? Ser det er mange som valser skjermene. Hvordan kan man komme vekk fra problemet om man da tar bortig fangeren? Virker som man må av med fangeren, valse skjermer, modifisere festene til bakfangeren for å få den bredere. Blir kansje en del styr. Folk som bredder skjermene med f.eks. rieger sine breddere, må de på noen måter få fangeren bredere i forkant? Eller er det veldig sjeldent problem? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå