D.C.V Skrevet Juni 9, 2007 Share Skrevet Juni 9, 2007 Er det noen som vet hvor jeg kan finne den pakningen som er mellom kjølevæskebeholderen og påfyllingslokket? Har et bilde vedlagt med en dårlig pil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sir Hofstad Skrevet Juni 9, 2007 Share Skrevet Juni 9, 2007 Skjønet ikke helt spørsmålet ditt... er det slik at du har mistet den ned i ekspansjonstank vil du finne den der, hvis den ikke er i så små biter at den kan fortsette i systemet, men det skal mye til. Lurer du på hva du gjør for å få på ny pakning skal det vel være 2 o-ringer og det finner du på dertil hørende butikk... Håper det var noe slikt du lurte på. (Har du mistet den en annen plass vet jeg ikke hvor den er ) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
D.C.V Skrevet Juni 9, 2007 Forfatter Share Skrevet Juni 9, 2007 Har ikke mistet den Jeg må kjøpe ny, da den gamle er sprukket.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Larsinnj Skrevet Juni 9, 2007 Share Skrevet Juni 9, 2007 Koed eller GS har vel kansje? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
D.C.V Skrevet Juni 9, 2007 Forfatter Share Skrevet Juni 9, 2007 Har sedd etter, men finner den ikke. Er det noen som vet hva den heter? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Haug530D Skrevet Juni 9, 2007 Share Skrevet Juni 9, 2007 Dette fant jeg hos GS, du må vel kjøpe nytt lokk, pakningen er vel montert i det: Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
D.C.V Skrevet Juni 9, 2007 Forfatter Share Skrevet Juni 9, 2007 Du ser punkt 4 på illustrasjonen, det ser ut som lekasjen er der.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå