Pitstop Skrevet Januar 6, 2011 Forfatter Skrevet Januar 6, 2011 Ikke lagt noen innsats i å selge den enda da den må gjørest helt ferdig først, så den står her enda
Pitstop Skrevet Januar 30, 2011 Forfatter Skrevet Januar 30, 2011 Da er bilen flyttet ut av vinterlagringsplassen og inn på verkstede Motor skal ut så motorrommet får seg en skikkelig shine og lakkeres Skal også plukkes litt ned innvendig og shine opp og gjøre alt 100% ferdig Vil komme bilder etter hvert som ting blir gjort
Peak Skrevet Januar 30, 2011 Skrevet Januar 30, 2011 Enormt bra arbeid du har gjort med denne bilen, CREDS! kast gjerne ut noen flere bilder her, kan ikke få nok av e30 m-tech 2 og i hvertfall ikke denne!
Kristian Skrevet Januar 30, 2011 Skrevet Januar 30, 2011 ta her bli bra sondre! satse på at det blir litt kjøring i år da
Pitstop Skrevet Januar 30, 2011 Forfatter Skrevet Januar 30, 2011 Takker Har vel nesten hvert år sagt at det skulle bli kjøring, men nå får jeg bare ta denne steg for steg og gjøre alt 100% ferdig menst jeg holder på, så får jeg håpe den blir ferdig til sessongen så vi får brukt den og ha litt glede av den
BMW E30 325 Skrevet Januar 31, 2011 Skrevet Januar 31, 2011 Morsomt at du begynner på med denne igjenn. spennende motorbygg;)
Pitstop Skrevet Februar 1, 2011 Forfatter Skrevet Februar 1, 2011 Blir morsomt å se om det blir noe mere effekt når vi får bytte kam og litt smådiv nå
Pitstop Skrevet Februar 28, 2011 Forfatter Skrevet Februar 28, 2011 Motor er plukket ut og tatt frahverandre da stempler må maskineres for plass til ventiler når ny kam skal inn Maskinering er i full gang, og hper på at motoren blir komplett igjen om ikke så alt for lenge
winchester Skrevet Februar 28, 2011 Skrevet Februar 28, 2011 Satse på at den blir ferdig til sommeren da.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå