Pitstop Skrevet November 28, 2011 Forfatter Skrevet November 28, 2011 Hehe...biler eller bilder?? Blir litt lite bilder med meg for tiden desverre....glemmer meget ofte å ta bilder når jeg er i siget
Pitstop Skrevet November 28, 2011 Forfatter Skrevet November 28, 2011 Det er forresten også kjøpt 8x17 BBS RS kopier til banehjul på den nå Noen av dem gammle bilda
316 Skrevet November 28, 2011 Skrevet November 28, 2011 Er denne bilen din nå? Eller fortsatt en kompis du gjør jobben for? Sinnsyk bil som vanlig !
Pitstop Skrevet November 28, 2011 Forfatter Skrevet November 28, 2011 Dette er en bil som jeg byggde for en god kompis, å han eier den fortsatt ja Har hatt en ny runde på motoren på den og dreid av stempler for plass til ventiler ved montering av grommere kam....alt av tetninger og lager ble byttet samtidig Kammen er kommet inn og bilen har vært benket....driver å fin justerer innsug og div + at det skal bygges ny eksos den nærmer seg nå farlig 300 sugehk og kommer nok til å komme over det når alt er på plass....men det er NM som virkelig er morsomt i denne...drar no JÆ...
Torgis Skrevet November 28, 2011 Skrevet November 28, 2011 Dette er en bil som jeg byggde for en god kompis, å han eier den fortsatt ja Har hatt en ny runde på motoren på den og dreid av stempler for plass til ventiler ved montering av grommere kam....alt av tetninger og lager ble byttet samtidig Kammen er kommet inn og bilen har vært benket....driver å fin justerer innsug og div + at det skal bygges ny eksos den nærmer seg nå farlig 300 sugehk og kommer nok til å komme over det når alt er på plass....men det er NM som virkelig er morsomt i denne...drar no JÆ... MORRO har du spec på motoren?
Pitstop Skrevet November 29, 2011 Forfatter Skrevet November 29, 2011 Dette er en bil som jeg byggde for en god kompis, å han eier den fortsatt ja Har hatt en ny runde på motoren på den og dreid av stempler for plass til ventiler ved montering av grommere kam....alt av tetninger og lager ble byttet samtidig Kammen er kommet inn og bilen har vært benket....driver å fin justerer innsug og div + at det skal bygges ny eksos den nærmer seg nå farlig 300 sugehk og kommer nok til å komme over det når alt er på plass....men det er NM som virkelig er morsomt i denne...drar no JÆ... MORRO har du spec på motoren? Tja...hehe...alle målene har jeg ikke i hode, men her er ihvertfall litt Husker ikke helt hvor mye den var borret, men borret litt E46 alpina 3,3l veiv spesialbestilte råder og stempel dbilasinnsug som er portet Toppen er meget ombygd, der det er frest nye forbrenningskammer med dobble forbreningsskvisjer, ventiler som er 10mm større i diameter både på eksos og innsug. husker ikke specsa på den nye kammen i farta heller sachs sinterlamell og sachs sport trykkplate +++++++ DTA datasprut
Pitstop Skrevet November 29, 2011 Forfatter Skrevet November 29, 2011 Det fungere bra nå ihvertfall, men det tok sin tid å få alle riktige bitene på plass for at det skal fungere optimalt Så absolutt ingen økonomisk måte å trimme på ihvertfall....hadde vært 10 ganger så enkelt med s50b32 Men det er like morsomt hver gang noen kikker i motorrommet å spør hva som er gjort med motoren å du seier det er 3,2......da får du som svar "M20 3,2??? Det går ikke"...hehe
Pitstop Skrevet Mai 4, 2012 Forfatter Skrevet Mai 4, 2012 Joda... Nå virker det som at alt er 100% med motoren og den går merkbart bedre enn den har gjort tidligere, men ikke fått tatt noen ny runde i benken enda Den skal inn til godkjenning av motor i starten av juni og det ser veldig lovende ut Ellers så har det blitt kjøpt litt nye smådeler her og der og driver å legger siste finish på bilen....skal også ut med motoren i juni og lakke motorrommet Er også kjøpt nye dekk på hartgehjula og det blir vel bestilt 2 stk 9*17 rs kopier til banesettet for å ha bak. Så får vi håpe vi får kjørt den litt på bane denne sessongen endelig etter mye at og fram siste åra
Pitstop Skrevet Mai 4, 2012 Forfatter Skrevet Mai 4, 2012 Når og hvor er E30meet? Denne blir nok desverre ikke å se på GS treffet i år heller
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå