Gå til innhold

Frakt av bil?

Aguilera
 Share

Anbefalte innlegg

Ja selvfølgelig skulle jeg heller funnet en bil i nærheten, men det er jammen ikke lett.

Skulle hatt den litt fort også, siden vi snart reiser på Europa tur.

Men sånn for å ha prøvd hvertfall, en nett side med bruktbiler i Tyskland?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Synes da ikke den var merkelig lav?

Det er utrolig mange fler biler i tyskland, så du finner alt fra de som omtrent ikke har trillet noe, til de som har trillet herfra til månen. Ettersom nordmenn er så sykelig opptatt av kilometerstand, er det jo lurest å hente inn en som har trillet ganske kort.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er ganske tydelig at det justeres her også, det er jo bare og se på til salgs og ønskes kjøpt her på forumet.Det er bare rart at flesteparten av bilene som tas inn har gått under 100 tusen km om det er 98modell eller 2004 modell. Kjenner til en importør som kun tar inn fiksede skadebiler og selger som strøkene lav km biler .Fine i lakken ja alt er jo omlakert ,det jeg mener er at man altid må se nøye over bilen før kjøp gjerne med en som har litt peiling.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er bare rart at flesteparten av bilene som tas inn har gått under 100 tusen km om det er 98modell eller 2004 modell.

Det er vel ikke det minste rart? Jeg skal hente bil fra tyskland nå snart, og lav kilometerstand er et krav - da blir det mye lettere å få solgt den igjen om noen år.

det jeg mener er at man altid må se nøye over bilen før kjøp gjerne med en som har litt peiling.

Selvsagt, men det gjelder vel norske biler også?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er jo derfor det er blitt ganske vanlig med salg av justeringsutstyr til dette også.alle vil jo ha lav km så da justeres det til lav salgs km.

Husk at i Tyskland, hvor bilprisene er så lave i utgangspunktet, så er det ikke SÅ mange tusenlapper som skiller en bil med høy og lav kilometerstand. Det er først når bilen tas inn til Norge at prisene ganges opp, uten at avgiftsnivået tar hensyn til kilometerstand, og forskjellene på høy og lav km blir plutselig en hel haug med tusenlapper. Derfor er det lurt å ta inn biler med lav km (og mye utstyr).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...