Gå til innhold

Litt OT: HJELP!!!! Trenger ikke skyss likevel :(

BimmerKing
 Share

Anbefalte innlegg

Som topicen her sier, så trenger jeg muligens skyss fra Tresfjord eller nærliggende områder og til Brummundal??? Skal muligens kjøpe meg bil i morgen, men vet ikke om jeg orker å kjøre hele veien selv... Tur retur... Send meg en PM eller en sma på tlf 907 14 601 :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå viser det seg at jeg ikke trenger skyss likevel, da selger har solgt bilen til sønnen i huset isteden. Akkurat det gjør meg ikke noe. Det som gjør meg noe er at jeg hadde tatt meg fri, ordnet barnevakt, nå hadde jeg også ordnet meg en til å kjøre, jeg måtte omorganisere skyssen til FTK så hun kom seg hjem osv osv.... Jeg regnet kjapt ut at jeg har nok tapt over 2500.- kr på at han ikke fikk fingeren ut av hullet der bak og ga meg beskjed litt før... Hva gjør man med sånne? Jeg hadde avtalt at jeg skulle ha bilen, og fått NAF-test, avtalt kjøpesum osv.... Så gikk det over en uke fra vi ble enige om at han skulle ha bilen på test, til den virkelig var der. Greit nok. Han fikk også beskjed om at dette haster en smule, da jeg for tiden er uten bil. Så, nå en og en halv uke senere, hadde vi avtalt å møtes på Brummundal i morgen for kontrakt skriving osv.... Jeg organiserer og sier fra meg en drosjevakt, fikser barnevakt osv osv... Vi ble enige om at han skulle ringe meg ikveld og avtale nærmere både når og hvor samt noen detaljer.... At det skulle skje ivkeld var greit nok da han hadde vært på en tur sammen med sin sønn. Avtalen var at denne samtalen skulle skje mellom 12 og 22 ikveld. Kl 23.15 sender jeg en sms og lurer på om han har kommet hjem da jeg tenkte å legge meg tidig for å komme meg opp og avgårde for å hente denne bilen... Får aldri svar, og sender en ny sms ca 23.40 hvorpå han ringer og sier sønnen har kjøpt bilen.... Herregud, hvor useriøs går det an å bli... Nå er jeg regelrett forbanna, og måtte bare blåse av litt stim.... :evil: Noen som vet av en FIN E46/39 Touring i god stand nyere enn 2000 mod??? Har litt hastverk med å få tak i en bil :evil:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ut ifra det du skriver her, så kan jeg bare si jg håper han er innom og leser på dette forumet.

Han får da i hvertfall en STOR finger fra meg.

Sånne folk kan dra til HELVETE sammen med en hel del andre unevnte individer..

Håper du finner en god bil snart da.

Synd det haster, da hastver som regel er/blir lastverk.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan du ikke bruke avtaleretten på han? Etter norsk lov er man bundet til avtalene man inngår! Muntlig avtale teller like sterkt som en skriftlig.

.

sånne avtaler som dette må man ha et vitne på at de hadde en avtale, hadde du det? ligger du godt ann;)

litt ot: hvordan bil er det du ser etter?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vitner har jeg ikke, da jeg har pratet med dette individet kun pr telefon.... Har en del mailer fra ham da..

Er på utkikk etter en E46 eller E39 Touring. Skal ha multiratt og helst skinn/luke/hengerfeste/automat, men dette er ting jeg kan leve uten på rette bilen. Dvs, jag SKAL ha multirattet. Det skal være en bil fra etter 2000 og ikke koste MER enn 200 000 iallefall..... Dette var en 2000 320dAT med alt det nevnte utstyret som jeg kastet bort 1 1/2 uke på...

Jeg håper jeg treffer denne selgeren på treff en gang. Han skal iallefall ha meg brent godt inn i netthinnen etter det. Ikke misforstå, jeg truer ikke vedkommende med juling, for det er han ikke verdt.....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vitner har jeg ikke, da jeg har pratet med dette individet kun pr telefon.... Har en del mailer fra ham da..

Er på utkikk etter en E46 eller E39 Touring. Skal ha multiratt og helst skinn/luke/hengerfeste/automat, men dette er ting jeg kan leve uten på rette bilen. Dvs, jag SKAL ha multirattet. Det skal være en bil fra etter 2000 og ikke koste MER enn 200 000 iallefall..... Dette var en 2000 320dAT med alt det nevnte utstyret som jeg kastet bort 1 1/2 uke på...

Jeg håper jeg treffer denne selgeren på treff en gang. Han skal iallefall ha meg brent godt inn i netthinnen etter det. Ikke misforstå, jeg truer ikke vedkommende med juling, for det er han ikke verdt.....

jeg hadde også blitt rimelig sinna hvis jeg nesten ble lovet en bil og jeg hadde ordnet med barne vakt og "taxi" og plutsselig selger eier den til en annen da hadde jeg reagert slikt som du gjør;)

men du vil finne den rette bilen vettu er jo mange fine biler der ute!

du har ikke vurdert å hente en bil fra utlandet da?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jo, jeg har faktisk det, men det lønnerseg ikke sier de som har greie på det... Vil ikke bruke MER enn 200 000.- iallefall... Hadde sett for meg rundt 150-160 lapper, og akkurat der lå denne bilen. AKKURAT det utstyret jeg har sett etter, kul farge ++++ Men selvfølgelig gikk det til h...te også Hmmm.. Er nok litt frustrert nå kan man si.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

kjipe greier dette :x

var ute for nesten det samme for en stund siden da jeg skulle til sandnes for å hente en e36.

hadde avtalt med selger at jeg skulle få kjøpe bilen. hadde avtalt kjøpesum, tid og sted osv.

hadde tatt fri fra jobben en dag og tatt buss til nabobyen (kristiansund) for å ta fly nedover.

hadde akkurat sjekka inn og skulle til å gå ombord i flyet da selger ringte og sa at han hadde solgt bilen til noen andre. makan til IDIOT :evil:

han er forøvrig bruker av forumet her, og det er han som kjøpte bilen også. og han hadde visst noe problemer med selgern han også.

så jeg føler med deg bimmerking. nok av idioter uten samvittighet der ute.

ble det forresten ikke noe handel av den grønne e39'en til skogtroll da?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei dessverre. Hadde det blitt den så hadde jeg sluppet dette her. Det var den jeg i utgangspunktet hadde lyst på, men banken sier jeg får lån kun på 3 år, og det gidder jeg ikke. Derfor ser jeg an tingene litt. Har undersøkt litt på finansiering på en 320dT fra 2004 idag med 66500km på telleren, og får vel høre resultatet imorgen. Forøvrig på Molde :) Han kunne også skaffe en 2000 320daT til under 200k med 75k på telleren.... Det er også litt fristende :) Ting ser ut til å ordne seg, så nå slapper jeg litt bedre av, men igår var jeg ikke enkel.... :evil::roll:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...