Anderslien Skrevet Juni 11, 2007 Share Skrevet Juni 11, 2007 Jeg har nå solgt mine 17" M5 felger, og har funnet et sett nye 19x9" Fonmetal felger. Jeg lurer da på om disse blir fine på min. Utrolig fint hvis noen har bilder av 5-serie med disse felgene. Impresset er på 20 og det er med 245/30 dekk. Og tror dere at de vil subbe noe sted? Bilen min er senket 50/20 (ligger helt nedentil dekket foran og bak med 17" felger. Noen få bilder jeg fant: Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anderslien Skrevet Juni 11, 2007 Forfatter Share Skrevet Juni 11, 2007 De ble visst plutselig solgt i dag uten at han sa ifra til meg, når han egentlig skulle ringe meg i dag, så blir ikke disse. Hva slags felger bør jeg kjøpe? Rondell 0058 er jo fine, men mange som har de. Tenkt 18" eller 19". Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
M6 Bjørn Skrevet Juni 11, 2007 Share Skrevet Juni 11, 2007 Anbefaler deg og gå for 18" Hadde selv 19" på min E38 men gikk over til 18" da det var en bedre blanding av sport/komfort. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anderslien Skrevet Juni 11, 2007 Forfatter Share Skrevet Juni 11, 2007 Jeg er mest ute etter 18". Tror det blir ganske perfekt. Men finner jeg noen billige fine 19" så kan det godt hende jeg kjøper det. Har ikke helt bestemt meg for hva slags felger enda, men har lyst på noe med litt kant. Vet du om noen fine? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
M6 Bjørn Skrevet Juni 11, 2007 Share Skrevet Juni 11, 2007 Jeg hadde noen originale BMW felger tror det var style 32,det var sånn passe kant på de. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anderslien Skrevet Juni 11, 2007 Forfatter Share Skrevet Juni 11, 2007 Så bra ut, men har ikke sett noen sånne til salgs brukt. Veldig vanskelig å få tak i brukte felger om dagen syntes jeg. Men har funnet noen 18" felger og hun som har de bor rett ved meg. Tror dere disse blir fine på min: Innpresset er på 30, så trenger noen spacere da. 245/40-18 Goodyear dekk. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gunnar Skrevet Juni 11, 2007 Share Skrevet Juni 11, 2007 Anbefaler deg og gå for 18"Hadde selv 19" på min E38 men gikk over til 18" da det var en bedre blanding av sport/komfort. 18" på E38 har gummi som 17" på E34 siden E38 har en del større rulleomkrets. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hanzo/// Skrevet Juni 11, 2007 Share Skrevet Juni 11, 2007 kjøp deg dotz mugello.. utrolig pene felger- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anderslien Skrevet Juni 11, 2007 Forfatter Share Skrevet Juni 11, 2007 Har fått tilbud på et sett BBS 18" felger også. Han skulle sjekke frakt og sånt i morgen. Mye tror dere det vil koste i frakt fra Trondheim til Gjøvik? Her er de: Hva tror dere om disse på min bil? Er 2-3cm kant på de sa han. ET10 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Haug530D Skrevet Juni 11, 2007 Share Skrevet Juni 11, 2007 Har fått tilbud på et sett BBS 18" felger også. Han skulle sjekke frakt og sånt i morgen. Mye tror dere det vil koste i frakt fra Trondheim til Gjøvik?Her er de: Hva tror dere om disse på min bil? Er 2-3cm kant på de sa han. ET10 Blir sikkert bra det der, er jo BBS felger oxo så. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Haug530D Skrevet Juni 11, 2007 Share Skrevet Juni 11, 2007 Jeg hadde noen originale BMW felger tror det var style 32,det var sånn passe kant på de. Minnte nå egentlig om Rondell. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
M6 Bjørn Skrevet Juni 11, 2007 Share Skrevet Juni 11, 2007 Her er i hvertfall style 32 http://felgenkatalog.auto-treff.com/320.htm Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anderslien Skrevet Juni 11, 2007 Forfatter Share Skrevet Juni 11, 2007 Har photoshoppet på felger på bilen min for første gang, så ble ikke noe veldig bra, men ser jo sånn ca. hvordan den blir seendes ut med de felgene jeg er tilbydt. Liker klart BBS felgene best (tok et bilde med dekk, men ser omtrent ikke dekkene på bildet) Her er bildene: Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hanzo/// Skrevet Juni 12, 2007 Share Skrevet Juni 12, 2007 http://www.bimmers.no/viewtopic.php?t=50836&highlight= Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Torbjørn H Skrevet Juni 12, 2007 Share Skrevet Juni 12, 2007 Her er i hvertfall style 32 http://felgenkatalog.auto-treff.com/320.htm Takk, nå vet jeg endelig hva felgene mine heter! On topic: Gå for BBS! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå