Gå til innhold

BMW 528iA Shadowline 97 mod! Denne MÅ bort!

Gjest
 Share

Anbefalte innlegg

Kan møtes på dombås.. MEN timen min hos verkstedet har blitt utsatt til mandag neste uke.. kan høre om de kan få gjort noe i morra da, men tviler sterkt på det. Skal skifte hjullager..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hmm....kan eventuelt ettersende hjullageret.. for det har jeg betalt.. men det er ikke helt gåent altså, ble ikke anmerket på eukontrollen heller.. bare uler litt avåtil..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fikk tlf fra biltilsynet om at eukontrollen IKKE var iorden.. må vise bilen på nytt førstkommende onsdag.. på grunn av PAPIRROT hos dem..grrr!!så visst du vil handle bil før onsdag så blir det uten eegodkjenning..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei for meg haster det ikke. Bare det evt blir handel kan jeg vente til EU'n er i orden. Du drar neste fredag var det så? Da må vi ihvertfall få det til før da evt. Og etter onsdag. Så torsdag neste uke da kanskje? Da får jeg ikke vært på Dombås før 1900-2000 tipper jeg. Om det passer for deg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja vi kan si det slik, men jeg drar ikke før Mandag 2. juli, så vi kan sikkert få til noe torsdag eller fredag neste uke:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 3 weeks later...

DENNE MÅ SELGES!!!!

Kommer hjem fra ferie førstkommende lørdag.. prisantydning er 135000

Nylig skiftet MYE! Klimaservice, hjullager ++++

Ta kontakt for mer info.. dette er en kjempebil...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ja er ikke lett å selge e39 for tiden. Jeg har sinnsykt med telefoner av folk som bare skal/må ha den, men få som får finansiert eller stiller med penger..

Beklager for ot.

Lykke til med salget!

Er vel ikke du som selger den grønne E39'en som står utenfor Solberg Dekk på Kokstad?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ja er ikke lett å selge e39 for tiden. Jeg har sinnsykt med telefoner av folk som bare skal/må ha den, men få som får finansiert eller stiller med penger..

Beklager for ot.

Lykke til med salget!

Er vel ikke du som selger den grønne E39'en som står utenfor Solberg Dekk på Kokstad?

joa er faktisk det!

sett på den eller?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har sett litt på denne før jeg fant tråden om bilen her. Er interessert, men Ålesund ligger litt for langt unna til å komme og ta en titt. Send meg en PM om du skal ned til sørlandet med den en tur ..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...