Kjennern Skrevet Juni 12, 2007 Skrevet Juni 12, 2007 Det må jeg si den gjorde mye skade. Rart siden den ikke var så stor. Har vel ikke fått feita seg opp så mye enda. Traff han sikkert når han var i et sprettende hopp eller no da. Har heldigvis ikke hatt den opplevelsen selv enda.
Klinz Skrevet Juni 12, 2007 Forfatter Skrevet Juni 12, 2007 Veit ikke ka "match" cekt eg på dei, men eg tipper mellom 20-30 kilo var den, temmlig massing litten sak. Må sjå de lyse i de, han som var me ville betale halv eigenhalvdelen, (får kun fratrekk i eigenandel ved påkjørsel av dyr og ingen bonus tap). Eg får M-fanger av forsikring og eg kjøpe sideskjørt og hekkinsat, speil må eg vurdere litt, spørs ka samboere seie. E mitt u oppusing av kjøkken, legge penger i bilen er ikke hennes første prioritet. (men min)
B.E.E. Skrevet Juni 13, 2007 Skrevet Juni 13, 2007 Har selv kjørt på 2 grevilinger...fronten måtte byttes begge gangene. Irriterende nattedyr disse grevlingene
Klinz Skrevet Juni 13, 2007 Forfatter Skrevet Juni 13, 2007 Er ikke noe kjekkt og sjå dei komme og håpe de går bra, den eg traff kom fra ventre og eg traff en på høgre side. Håpte de sku gå bra men den gang ei. Hadde aldri sett ein grevling heller so de va jo ein ny opplevelse:-)
Klinz Skrevet Juni 13, 2007 Forfatter Skrevet Juni 13, 2007 Fekk takst på skaden no, kom på 12.000. Men de kom litt ann på ka dei måtte ha når dei tok bilen inn. Blir jo litt grett da, ny front til ferien. So setter eg på sideskjørt og m-hekk, i første omgang Litt glede i skaden
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå