Morten1989 Skrevet Juni 12, 2007 Share Skrevet Juni 12, 2007 Hei Når jeg kjører over slike trekantede fartsdumper og kjører på ekstremt grusete vei, smeller det under bilen. Hva kan det være? mvh Morten. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dirty Skrevet Juni 12, 2007 Share Skrevet Juni 12, 2007 fjørbein lager eller demperen som er dorlig og bunner ! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Morten1989 Skrevet Juni 12, 2007 Forfatter Share Skrevet Juni 12, 2007 Tror ikke det er demperne. Mye jobb å skifte de lagrene? Hvor sitter de? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwhans Skrevet Juni 12, 2007 Share Skrevet Juni 12, 2007 du slår ikke nedi med bånnpanna eller noe da? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Morten1989 Skrevet Juni 12, 2007 Forfatter Share Skrevet Juni 12, 2007 Nei, det tror jeg ikke. Det er med samma framdekkene treffer kanten på fartsdumpen. Er 18 tommere på bilen, så den er ikke så låg;) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
eriklepe Skrevet Juni 12, 2007 Share Skrevet Juni 12, 2007 sjekk fremre bærekulene dine, er en svakhet på e36. Jeg har byttet mine 2 ganger siden i fjor sommer. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwhans Skrevet Juni 12, 2007 Share Skrevet Juni 12, 2007 jeg vet hva slags lyd du snakker om, men klarer ikke helt å forklare det. virker liksom ikke som hele demperen.. altså de lagrene Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Morten1989 Skrevet Juni 12, 2007 Forfatter Share Skrevet Juni 12, 2007 ok Kan et verksted finne fort ut av dette? og noen som vet hva det koster for en storservice på merkeverksted der de går over hele bilen og skifter slitedeler? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kabeldeigen Skrevet Juni 12, 2007 Share Skrevet Juni 12, 2007 Hadde samme problemet, og da viste det seg at den ene fjæren var knekt bak. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bjørn 320 Skrevet Juni 12, 2007 Share Skrevet Juni 12, 2007 Hadde samme som deg...viste seg at ein skrue som held støtdemparen framme fast, var begynt å bli laus... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stianvi Skrevet Juni 13, 2007 Share Skrevet Juni 13, 2007 vet ikke helt åssen hjulopphenget ser ut på e36 foran, men veldig ofte på andre biler så har du en link arm som sitter i forbindelse med stabstaget, hvis en av kulene på disse er gåene vil du kunne få denne lyden. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
efjeldse Skrevet Juni 13, 2007 Share Skrevet Juni 13, 2007 kan fort være lenkearm, foringer, slakk i stag/dempere. Forbruksvarer på senka bmw Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Morten1989 Skrevet Juni 13, 2007 Forfatter Share Skrevet Juni 13, 2007 Ok;) Jeg får ta meg en tur på strandveien auto, så får de se på bilen Det smeller også når jeg gir full gass, da smeller det under bilen. Kakkler liksom Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
geddi Skrevet Juni 13, 2007 Share Skrevet Juni 13, 2007 Hvor smeller det? Fremme? Jeg hadde det samme problemet fremme. Da var det stabilisatorstagene som var gåen. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
patricko Skrevet Juni 13, 2007 Share Skrevet Juni 13, 2007 dette er garanter støttestagene som går ifra fjørbeinet å ned i stabbstaget. (tynne stag med kule på hver side) Forbruksvare på senket bmw. koster ca. 400 for begge sider. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå