GtiGtr Skrevet Juni 13, 2007 Share Skrevet Juni 13, 2007 Begynte nå å skulle trekke signalkabler bak til forsterkeren fra CD spilleren. Startet så utolig bra at jeg fant ut det var best å spørre om tips.. Klarte å bryte av et klips i instegslisten og får den selvfølgelig ikke på igjen.(jallapatent) 1. Hvilken side er det enklest å legge kablene? Kansje pasasjer siden så man slipper å rote bort med pedalene? 2. Hvordan får man av alle dekslene uten å ødlegge klips eller knuse dem i sinne pga. at dem ikke går av? 3 Noen tips til hvordan en skal få plass til alle kablene bak cd spilleren da det ikke er plass nokk til en vanlig spiller egentlig? Skal legge 3 signalkabler bakover, samt kabler fra begge dørene.. Så har du tips til noe av dette hadde jeg satt pris på om du delte dem med meg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
fastbmw Skrevet Juni 13, 2007 Share Skrevet Juni 13, 2007 off, hørtes trangt ut.. har Alpine spiller i min, og den går såvidt ikkje helt på plass.. ser skikkli jalla ut, men må bare leve med det Er bilen din svart eller? trur kanskje eg har sett den.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
GtiGtr Skrevet Juni 13, 2007 Forfatter Share Skrevet Juni 13, 2007 off, hørtes trangt ut.. har Alpine spiller i min, og den går såvidt ikkje helt på plass.. ser skikkli jalla ut, men må bare leve med det Er bilen din svart eller? trur kanskje eg har sett den.. Har alpine spiller i min også! Mangler siste cm for å få den på plass, skikkelig irriterende.. Har svart bil ja:) link i signatur.. var i førde med den senest på mandag:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
fastbmw Skrevet Juni 13, 2007 Share Skrevet Juni 13, 2007 Ådu, trur kanskje eg møtte deg då... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
StigJ Skrevet Juni 13, 2007 Share Skrevet Juni 13, 2007 Legg signalkablene på førersiden. Den originale strømkabelen som går fra motor til batteri ligger på passasjersiden. Legger du dem sammen blir det bare støy og rør. Slik la jeg signalkablene mine. Fra spillerhull og rett fram helt til torpedoveggen. Så bak pedalene slik at de akkurat ble skjult av kanten av teppet. Så er det bare å vippe opp teppet å stappe dem nedi. Fothviler må seff fjernes. Samme med innstegslister og baksete. Et tips til å få en spiller med masser av kabler helt inn i hullet: Fjern spiller, klimakontrollen og luftespjellene øverst. Skru ut den sorte plastikkrammen som spiller og klimakontrollen sitter i. Sag bort all overflødig plastikk. Alt på hver side av spilleren kan fjernes. Og den styredingsen i midten bak spilleren kan bare fjernes den og. Når dette er borte vil dere se hvor enkelt det er å få en spiller med en syk salat bak helt inn i hullet. Men det kan være greit å fordele kablene litt på høyre og litt på venstre side av spilleren. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bård Skrevet Juni 13, 2007 Share Skrevet Juni 13, 2007 Har Alpine spiller i min e36 coupe, det gikk akkurat ikke først. Så tok jeg ut spilleren og la alle kablene og kontaktene på baksida av den plast stopperen som står i midten der, blei litt knotent å få alle kablene i spilleren igjen, men det gikk akkurat. Vet ikke om det er samme på e46, men tror ikke det er helt ulikt der. Og til Mr.Stream, du jobber med dette såvidt jeg har skjønt..? Vet du om det er mulig å få en litt dypere ramme rundt den nye Alpine spilleren? (altså plastrammen som sitter rundt displayet, syntes spilleren sank litt langt inn i forhold til klima og friskluft) Hadde en eldre Alpine tidligere og denne hadde en ramme som bygde litt lengre ut så det gikk mer i ett med klima og friskluftdysene. Blei masse greier men du skjønner forhåpentligvis problemet..? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
StigJ Skrevet Juni 13, 2007 Share Skrevet Juni 13, 2007 Hmm... Kan ikke huske Å ha sett noen slike rammer. Men det du kan gjøre er å fore ut metallrammen med en tynn plastikkramme av ett eller annet slag. Eller så kan du jo bare feste metallramme NESTEN helt inne. Bruke festelippene både på inn og utsiden av spillerhullet. Håper du forstår tankegangen min nå. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bård Skrevet Juni 13, 2007 Share Skrevet Juni 13, 2007 oki, kan jo eventuellt prøve den fra gamle alpine spilleren, hvis ikke får jeg finne på noe ala det du nevner.. Takker:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
GtiGtr Skrevet Juni 13, 2007 Forfatter Share Skrevet Juni 13, 2007 Legg signalkablene på førersiden. Den originale strømkabelen som går fra motor til batteri ligger på passasjersiden. Legger du dem sammen blir det bare støy og rør.Slik la jeg signalkablene mine. Fra spillerhull og rett fram helt til torpedoveggen. Så bak pedalene slik at de akkurat ble skjult av kanten av teppet. Så er det bare å vippe opp teppet å stappe dem nedi. Fothviler må seff fjernes. Samme med innstegslister og baksete. Et tips til å få en spiller med masser av kabler helt inn i hullet: Fjern spiller, klimakontrollen og luftespjellene øverst. Skru ut den sorte plastikkrammen som spiller og klimakontrollen sitter i. Sag bort all overflødig plastikk. Alt på hver side av spilleren kan fjernes. Og den styredingsen i midten bak spilleren kan bare fjernes den og. Når dette er borte vil dere se hvor enkelt det er å få en spiller med en syk salat bak helt inn i hullet. Men det kan være greit å fordele kablene litt på høyre og litt på venstre side av spilleren. La kablene slik du har skrevetg her, men ble litt støy fordiom.. Vet ikke Hvorfor.. Strøm og jording er koblet rett på batteriet.. Tror jeg må ta tipset ditt og sage litt bak spilleren. Slik det er nå mangler jeg 5 cm for å få spillerne på plass, men gadd ikke stresse mer med det i dag.. En annen ting jeg skulle gjøre var å trekke kabler fra døren og bak til forsterkeren. etter masse demontreing og banning fant jeg ut at det ikke gikk å tre kabelen gjennom den kabelpølsa mellom dør og karosseri.. så da klipte jeg av den orginale og skøytet den istedet.. Jallapatent både av meg og bmw Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå