bmwhans Skrevet Juni 13, 2007 Share Skrevet Juni 13, 2007 lyst på noen sportsdempere til bilen. dreier seg om en e30 325i. noen som har noen erfaringer. gidder ikke kjøpe det dyreste på markedet. vil bare ha noen ganske stive så den sitter bedre på veien. link gjerne til sider osv.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmw-320i Skrevet Juni 13, 2007 Share Skrevet Juni 13, 2007 her har du noen som er ganske bra og rimelege. eg har dei desse her http://www.streetdesign.no/?go=produkt&n3=26&pk=10 litt dyrt men sykt bra. men du har og http://www.autospar.no/ dei har ganske rinmlege dempara og sett til gode prisa og dei er heilt greie dei setta som dei levere her. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwhans Skrevet Juni 13, 2007 Forfatter Share Skrevet Juni 13, 2007 de øverste ble for dyrt ja. så mye har jeg ikke tenkt til å legge i. ja er de cobra demperne på autospar noe bra da? blir stivt? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Yngvejos Skrevet Juni 13, 2007 Share Skrevet Juni 13, 2007 Hva med å kjøpe gule koni når du først skal bruke penger på det? Kommer på ca 4000kr for 4 stk. Har de på min bil og er storfornøyd. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwhans Skrevet Juni 14, 2007 Forfatter Share Skrevet Juni 14, 2007 ja tenkte på det jeg også. så etter noen brukte men har funnet ut at det er like greit å kjøpe nye i så fall. litt sjansespill å kjøpe brukte egentlig. hvor kjøper du koni? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Frode_E30 Skrevet Juni 14, 2007 Share Skrevet Juni 14, 2007 KONI kjøper man fra koed.dk Hvilke fjærer har du?? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
325i-Handicapraser Skrevet Juni 14, 2007 Share Skrevet Juni 14, 2007 Får kjøpt KONI på schmiedmann også.. Det er noen stive å gode dempere, har det på bilen min jeg også! Kjøpte nye i April. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwhans Skrevet Juni 14, 2007 Forfatter Share Skrevet Juni 14, 2007 KONI kjøper man fra koed.dk Hvilke fjærer har du?? jeg har eibach.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwhans Skrevet Juni 14, 2007 Forfatter Share Skrevet Juni 14, 2007 fant ikke koni på schmiedmann. fant bare noe som het "ap" men hvis du gir meg en direkte link? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmw-320i Skrevet Juni 14, 2007 Share Skrevet Juni 14, 2007 cobra er ikkje så verst heller. hadde dei på ein e34 ein gang og blei bra stiv da ja. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Yngvejos Skrevet Juni 14, 2007 Share Skrevet Juni 14, 2007 www.kollevold.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå