MrBrum Skrevet Juni 13, 2007 Skrevet Juni 13, 2007 Bilen min har begynt å fuske litt. Merker litt på tomgang. Og merker det såvidt på konstant gass. Men fusker en del mere merkbart under gasspådrag. Jeg vasket motoren forrige helg. Kan det være noen sammenheng mon tro? Eller bare tilfeldig....det hoster litt i eksos anlegget...mistenker vel noe plugg/pluggledning greier.....mere som kan gi slike symptomer? Jeg har ikke feilsøkt noe enda. Må nok kikke på det i morgen. Men er det noen som tør å begi seg ut på hva det kan være?
Steffan C Skrevet Juni 13, 2007 Skrevet Juni 13, 2007 Få tatt en diagnose, høres ut som en sensor feil. Jeg hadde liknende symptoner på min M50, og kamsensor var gåen!
MrBrum Skrevet Juni 13, 2007 Forfatter Skrevet Juni 13, 2007 Var det slik at det kom og gikk...på bilen din? Plutselig er den frisk, men så komemr det plutselig tilbake...
Steffan C Skrevet Juni 13, 2007 Skrevet Juni 13, 2007 Ja, helt i beg. var den litt opp & ned! Men etterhvert fusket den hele tiden. Fikk tatt en diagnose, som fortalte at kamsensor var def., bet. rundt 700,- og bytta den selv .
-Martin- Skrevet Juni 15, 2007 Skrevet Juni 15, 2007 Hadde omtrent samme problem som deg for ikke så lenge siden, http://www.bimmers.no/viewtopic.php?t=51616&highlight= Sjekk den for tips, Men jeg vil uansett anbefale deg å få tatt en diagnose-test, Da får du ganske sikkert et konkret svar på hva som faktisk feiler bilen din.
snes Skrevet Juni 15, 2007 Skrevet Juni 15, 2007 Bilen min har begynt å fuske litt. Merker litt på tomgang. Og merker det såvidt på konstant gass. Men fusker en del mere merkbart under gasspådrag. Jeg vasket motoren forrige helg. Kan det være noen sammenheng mon tro? Eller bare tilfeldig....det hoster litt i eksos anlegget...mistenker vel noe plugg/pluggledning greier.....mere som kan gi slike symptomer?Jeg har ikke feilsøkt noe enda. Må nok kikke på det i morgen. Men er det noen som tør å begi seg ut på hva det kan være? Hei Ta ut coilene dine og se etter vann. Jeg hadde samme problemet. snes
MrBrum Skrevet Juni 15, 2007 Forfatter Skrevet Juni 15, 2007 Takker for tips! Det virker som problemet er over for denne gang. Symptomene er borte. Var nok et fukt problem. Men er ikke helt sikker på hvor.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå