Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er det noen som vet dette?

En kompis av meg hentet inn denne bilen her, og tenkte å prøve ut de nye import-reglene.

Så det som er interresant å få vite er nybil pris i 94 og bruktprisen pr idag, den ligger vel på rundt 120-130.000.-?

På forhånd takk.

8)

Skrevet

En kompis av meg hentet inn denne bilen her, og tenkte å prøve ut de nye import-reglene.

Så det som er interresant å få vite er nybil pris i 94 og bruktprisen pr idag, den ligger vel på rundt 120-130.000.-?

På forhånd takk.

8)

Er det lang behandlingstid når man velger denne typen utregning av avgift?

Skrevet

På forhånd takk.

8)

Er det lang behandlingstid når man velger denne typen utregning av avgift?

Vet ikke, det er første gangen vi prøver dette.

:wink:

Jeg skal hente inn en E39 02/03 model 530D snart - og kommer nok til å prøve denne måten da også.

Skrevet

Takker for svar, og det ble ganske interresant det hele, det viser seg at det er 15.000.- å spare på å bruke den nye metoden.

Og det på en bil som det var opprinnelig 45.000.- i avgifter på, det kan kalles interresant.

Jeg skal hente inn en 5'er snart, og kommer tilbake med mer opplysninger rundt dette her, kanskje flere som er nysgjerrige?

8)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...