Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Lurte litt på om dette er noe som fungerer? Har en del steinsprang i fronten som gjerne kunne syntes litt mindre:)

Takker for svar.

Edit: Glemte å nevne at fargen på bilen er diamantsort.

Skrevet

Jeg er absolutt med Turte sin polish med farge i. Helt utmerket! Først varmer du den stiften med hendene, fyller i alle riper, pusser det av, også går du over hele bilen med polishen. Bilen blir utrolig blank, samt at den skjuler små riper og gjør steinsprut nærmest usynlig. Den gjør faktisk underverker hvis du gjør det riktig! Jeg har prøvd Autoglym og Meguairs også, men ble ikke like fornøyd med disse. Ble også mye blankere med Turtle sin!

Annbefaler deg å prøve dette!

Skrevet

den stiften sitter ikke så lenge, men selve polishen er noe av det beste jeg har prøvd! har aldri hatt så blank og glinsende bil etter at jeg brukte en polish med slike pigmenter i!

Skrevet

Jeg fikk en rosa Honda til å bli rød som bare det, ved hjelp av Turtle sitt produkt, og jeg vil tro det fungerer like bra på svart. Bare til å gjøre det riktig :wink:

Skrevet
Jeg er absolutt med Turte sin polish med farge i. Helt utmerket! Først varmer du den stiften med hendene, fyller i alle riper, pusser det av, også går du over hele bilen med polishen. Bilen blir utrolig blank, samt at den skjuler små riper og gjør steinsprut nærmest usynlig. Den gjør faktisk underverker hvis du gjør det riktig! Jeg har prøvd Autoglym og Meguairs også, men ble ikke like fornøyd med disse. Ble også mye blankere med Turtle sin!

Annbefaler deg å prøve dette!

Vis du gjør det akkurat slik som Anderslien beskriver ovenfor her, så skal du nok se at det tar seg meget godt ut, har brukt dette på flere av mine biler, funker utmerket, anbefales :D

Skrevet

Disse polishene er sånn man bruker for å få bilen til å se fin ut før man selger den.

Steinsprut:

Lakkstift i bilens farge. Før på med tannpirker istedefor medfølgende kost. Klarlakk over, puss ned med 3000 våtslipepapir og rubb.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...