Ad|oS Skrevet Juni 14, 2007 Share Skrevet Juni 14, 2007 Noen som vet hvor man kan få tatt billig hjulstillingskontroll et sted mellom kristiansand og stavanger? Lurer også på hvordan slitedeler jeg bør få sjekket grunnet mye sporing og risting i rattet... Bilen føles litt urolig i stor fart og svinger Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ad|oS Skrevet Juni 17, 2007 Forfatter Share Skrevet Juni 17, 2007 BUMP Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Haug530D Skrevet Juni 17, 2007 Share Skrevet Juni 17, 2007 Noen som vet hvor man kan få tatt billig hjulstillingskontroll et sted mellom kristiansand og stavanger? Lurer også på hvordan slitedeler jeg bør få sjekket grunnet mye sporing og risting i rattet... Bilen føles litt urolig i stor fart og svinger Har du store dekk felger så kan det bli sporing av det, feil impress kan også gi sporing, noen dekktyper er også bedre enn andre. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ad|oS Skrevet Juni 17, 2007 Forfatter Share Skrevet Juni 17, 2007 Har bare 225-dekk, så kan ikke være det. Inpresset på felgene er bare 5mm feil (ET37 i stedet for 42) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kobar Skrevet Juni 17, 2007 Share Skrevet Juni 17, 2007 hadde en gang samme problem med e36 318is, og der ble det skifta en del foringer bak, og begge bærebroene foran samt nye bærekuler og foring i innfestning! det ble aldri tatt hjulstillingskontroll på denne bilen, men den ble helt 100% etter overnevnte deler ble skifta! På e30`n min så sliter dekka så sinnsykt skjeivt på innersida på dekka, men merker ikke noe tegn til sporing på denne. men slenger meg på om noen vet noen billige verksteder mellom kr.sand og stavanger der hvor hjulstillingskontroll utføres? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hagenisse Skrevet Juni 17, 2007 Share Skrevet Juni 17, 2007 At bilen ble 100% etter bytte av så mye uten hjulstillingskontroll tror jeg lite på. Etter jeg senket bilen min (+ fikk byttet en foring) virket den riktignok helt topp å kjøre, men likevel var det som natt og dag når jeg tok firehjulskontroll. Typiske ting på E36 er bærekuler og de to foringene foran. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ad|oS Skrevet Juni 17, 2007 Forfatter Share Skrevet Juni 17, 2007 Hvor mye kom skiftingen av de delene på? Har skiftet senkesett og ikke hatt hjulstillingskontroll etterpå, så kan ha den del med saken å gjøre det også... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kobar Skrevet Juni 17, 2007 Share Skrevet Juni 17, 2007 viss den var bra før du skiftet senkesett, så bør det vell tas hjulstillingskontroll! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ad|oS Skrevet Juni 17, 2007 Forfatter Share Skrevet Juni 17, 2007 Er egentlig ikke veldig mye forskjell før/etter senkesettet, så må nok noen nye deler til før det blir bra Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå