Jonlo Skrevet Juni 15, 2007 Share Skrevet Juni 15, 2007 Lakken er ikke den beste på bildene, men kommer tilbake fra lakk til uken. Ess TS2 kompressor Scorpion Eksos. 8,5-9,5-19" AXIS Penta. 235/35-19", 265/30-19" Dunlop Sportsmaxx. KW Variant 3. Fullt justerbart. M3 panser, forskjermer, frontspoiler, sideskjørt. AC Schnitzer bakrutesenker. Komplett interiør fra M3, med fullt justerbare stoler. Xenon i alle lamper, også innvendig. Focal Utopia og kicker lydsystem. Ligger på hylla: AC Schnitzer frontleppe. Komplett polyflex. Nye Kamakslinger for litt mer gamp. Supersprint grenrør. Min absolutte favorittbil som snart skal selges. Neste gang bruker jeg kondom... Orginale 18" E46 M3 felger selges med ok dekk. Helst i Nord-Norge... Gi meg ett tilbud så tenker jeg på det. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
marius paulsen Skrevet Juni 15, 2007 Share Skrevet Juni 15, 2007 meget pen bil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ad|oS Skrevet Juni 15, 2007 Share Skrevet Juni 15, 2007 Min absolutte favorittbil som snart skal selges. Neste gang bruker jeg kondom... Godt sagt hehe Ser forresten ut som en helt rå bil... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ad|oS Skrevet Juni 15, 2007 Share Skrevet Juni 15, 2007 Hvor mye hester er det forresten i tralla? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
S.Arnesen Skrevet Juni 15, 2007 Share Skrevet Juni 15, 2007 najs... hvor mange hk? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jonlo Skrevet Juni 15, 2007 Forfatter Share Skrevet Juni 15, 2007 Takk takk.. Av hester, så begynner det å nærme seg 400.. Men passerer nok det når jeg får montert resten av utstyret. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Steffan C Skrevet Juni 15, 2007 Share Skrevet Juni 15, 2007 Grisepen M3 light dette . Hvilken årsmod. er denne? Og gattis med barn snart da . Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
D.C.V Skrevet Juni 15, 2007 Share Skrevet Juni 15, 2007 Har du en prisantydnig? Flott E46 Hvilken årsmodell? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jonlo Skrevet Juni 15, 2007 Forfatter Share Skrevet Juni 15, 2007 Bilen er en 2001 modell.. Reg sent i 2000. Hva priser ender opp med å bli, er ennå ikke avklart. Hvis jeg skal regne på det som er lagt inn i bilen, så burde jeg tatt minst 600'. Har flere som ønsker å kjøpe den, så prisen blir nok ganske høy til å være en 330.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
lfossheim Skrevet Juni 15, 2007 Share Skrevet Juni 15, 2007 Føler med deg..... Jeg venter barn i August og kona sier jeg må selge min 1991, E30, 325i CAB...... Jeg er selvsagt av en annen oppfattning.... Meget pen bil du har (hadde...) Lykke til. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
PenguiN- Skrevet Juni 15, 2007 Share Skrevet Juni 15, 2007 Denne har jeg sitti på, uten tvil en meget potent og fin E46! Prisen lå den gang i overkant av 300 store høvdinger! =) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-Lasse- Skrevet Juni 15, 2007 Share Skrevet Juni 15, 2007 Det er flere her som ruller rundt på Axis ja Rå E46! Den der tror jeg du vil savne... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Azeton Skrevet Juni 16, 2007 Share Skrevet Juni 16, 2007 Rå E46! ikke selg den! Kjøp heller en gammel mondeo stasjonvogn.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Skrevet Juni 16, 2007 Share Skrevet Juni 16, 2007 Flott bil dette...!!! som nevnt, m3 light og vell så det!! må se rimelig nøye etter for å se at det ikke er en m3! Hvor har du handlet felgene..? meget pene! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
M6 Bjørn Skrevet Juni 16, 2007 Share Skrevet Juni 16, 2007 Flott bil,har du oppgradert bremser? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå