Gå til innhold

SOLGT


316
 Share

Anbefalte innlegg

Jeg gikk til innkjøp av min første BMW for nøyaktig en måned siden i dag. Bilen er en BMW 316 1987 modell. Den har rullet 191 000 kmt - og jeg satset på at den vil rulle mange mil til i mine forsiktige hender.

-Av ekslusivt ekstrautstyr kan jeg by på en hekkspoiler og takluke (sveiven sitter der fremdeles). Samt 5 gir.

Bilen skulle leveres ferdig EU-godkjent som en del av avtalen jeg inngikk med selger, men det viste seg at det var noen feil her og der og dermed ble det en reduksjon i prisen.

Slitt bærekule foran, og brudd i begge bakre fjærene. Da fjærene ble tatt av for å byttes, kom det fort frem at bærebruene var opprustet. Nye (brukte) bærebruer kom fra verkstedet i dag.

Oljelampen lyste da jeg hentet bilen, den sluttet heller ikke å lyse da jeg fylte på mer olje. Oljefilter og olje ble skiftet, og da ble oljetrykket bedre og lampen slukte.

Vet ikke hvor stor interesse det er for en 316 her inne, men jeg prøver meg likevel med noen bilder.

Da jeg hentet den:

12052007145fz2tk3.jpg

12052007146gk9cu9.jpg

Hjemme:

20052007184nz9xs0.jpg

Planer fremover er felger, og diverse MTEC utstyr.

Da er bilder lagt til!

Bilen er forresten restaurert helt fra grunn 3-4 år tilbake.

-Retting av karroseri

-Rustsveising

-Lakkering

-Overhalt topp

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 33
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

  • 4 weeks later...

Da var bilen klar for EU-kontroll! Hadde den på prøveskilt i går og i dag, og det er morsomt å kjøre BMW... Fant ut at det i hvertfall går ann å leke seg på våt asfalt til og med med en 316! Skal hente meg noen felger en av de første dagene som kommer nå, så det kommer helt sikkert noen bilder av de ;) Legger ut noen bilder her om et par timer av bilen min...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive

×
×
  • Opprett ny...