316 Skrevet Juli 18, 2007 Forfatter Share Skrevet Juli 18, 2007 Henter noen felger etterpå, slenger opp et bilde eller 3-4 da! Rekker litt før prøveskiltene går ut.. Har en sliten clutch som snart må byttes frykter jeg, slurer ganske mye "5. gir testen". Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
325icab_88 Skrevet Juli 18, 2007 Share Skrevet Juli 18, 2007 Fått på felger? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
316 Skrevet Juli 19, 2007 Forfatter Share Skrevet Juli 19, 2007 Nei, men kan laste opp bilde av de.. Regnet så sinnsykt her i sta at jeg ikke gadd! Bilde kommer på 1-2-3! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
316 Skrevet Juli 19, 2007 Forfatter Share Skrevet Juli 19, 2007 Meg og bilen til en kammerat! Shot with N73 Felgene mine.. Er ikke så mange E30'er jeg har sett med disse Noen som har sett noen i hele tatt? Shot with N73 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
316 Skrevet Juli 19, 2007 Forfatter Share Skrevet Juli 19, 2007 Det er i hvertfall av merket Masitaly, selv om jeg ikke er sikker på hva typen heter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
325icab_88 Skrevet Juli 19, 2007 Share Skrevet Juli 19, 2007 blir det litt senk og da elr? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
316 Skrevet Juli 19, 2007 Forfatter Share Skrevet Juli 19, 2007 Det kan du regne med! Vet ikke når det kommer, men det kommer nok! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tom Thorsø Skrevet Juli 19, 2007 Share Skrevet Juli 19, 2007 Gratulerer med bilen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Burnoutc Skrevet Juli 20, 2007 Share Skrevet Juli 20, 2007 Heisann hva finn den bimmer dær selv om det hva en 316 da..så ut som karroseriet hva bra også.. hvis jeg hadde vært dæ ville jeg skaffet komplett mtech styling til biln og senka den litt.. lys tona ruta*ikke sånn volvosoting-svart altså* så gjort noe med den stussen på biln Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
316 Skrevet Juli 20, 2007 Forfatter Share Skrevet Juli 20, 2007 Takk Burnoutc! Litt kjedelig er det jo med en 316, men jeg har planer om å ha førerkortet en stund... Mtec og senking er ikke utenkelig, men jeg er lærling for øyeblikket - så jeg må bruke pengene fornuftig. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sandersen Skrevet Juli 20, 2007 Share Skrevet Juli 20, 2007 gratulere med fin bil e30 er min personelige favoritt av bmw serien, hadde selv en prefacelift 320i i 4år som jeg var kjempe fornøyd med, faktisk så fornøyd at jeg importerer en til som henter i tyskland til onsdag første jeg ville gjort var å få bilen i bra stand først. gå over alt av slitedeler, bytte div filtere(sleng på kn innsats i samme slengen) og oljebehandling vist ikke er gjort det alt. Så varer disse bilene evig! men et lite "must" som jeg syntes er shortshift på disse bilene, hjelper betraktelig på kjørefølsen, kan fåes kjøpt oss motortechnik for 300kr. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
316 Skrevet August 16, 2007 Forfatter Share Skrevet August 16, 2007 Jeg lever fortsatt og bilen lever fortsatt... Skilter og forsikring bestilt i dag. 5000,- på en 316 med delkasko. Etterkontroll i morgen eller mandag! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BMWM Skrevet August 16, 2007 Share Skrevet August 16, 2007 hei! endeli en 316 til her inne! hehe ser fin ut bilen ja;) se tråde min du å se hvordan den ble etter oppussing:P tenker du kansje får litt inspirasjon? hehe http://www.bimmers.no/viewtopic.php?t=31504&highlight= Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
316 Skrevet August 17, 2007 Forfatter Share Skrevet August 17, 2007 Ellers takk, men bilen min trenger ikke og pusses opp. Den skal forbli orginal. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
316 Skrevet August 20, 2007 Forfatter Share Skrevet August 20, 2007 YEEEEEEEEEEAH! Endelig... Etterkontroll ferdig, skilter hentet og felger montert! Noen som vil fly? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå