aloebiz.net Skrevet Juni 16, 2007 Share Skrevet Juni 16, 2007 Hei! Synes facelift frontlyktene til E46 Coupé er så mye stiligere enn pre-facelift! Finnes det muligheter for å facelifte frontlyktene på den?? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwmsport Skrevet Juni 16, 2007 Share Skrevet Juni 16, 2007 Har ikke prøvd det selv, men vil tro at framgangsmåten blir den samme som på E46 sedan.. Skifte: -Panser -Lykter -Framskjermer +div. monteringsdeler... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik Skrevet Juni 16, 2007 Share Skrevet Juni 16, 2007 Det er evt. en ganske omfattende oppgave... du må ha nytt panser, grill, hovedlys, blinklys, lister og ikke minst nye sideskjermer... dyrt... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
fre Skrevet Juni 16, 2007 Share Skrevet Juni 16, 2007 facelift baklykter er en billigere investering Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
aloebiz.net Skrevet Juni 16, 2007 Forfatter Share Skrevet Juni 16, 2007 Ja da ser det ut til at jeg kan slå fra meg den idéen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
krza Skrevet Juni 16, 2007 Share Skrevet Juni 16, 2007 Ikke glem lakk på alt dette Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik Skrevet Juni 16, 2007 Share Skrevet Juni 16, 2007 Som et alternativ tror jeg imidlertid at E46 coupe faceliftlysene passer rett på E46 sedan facelift hvis man også bytter listene under lyktene. Trolig vil et slikt bytte gjøre E46 sedan med facelift litt mer moderne og lik E90. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
fre Skrevet Juni 16, 2007 Share Skrevet Juni 16, 2007 det er jeg skeptisk til om jeg passer. Men har ikke prøvd da Tror de lyktene er litt bredere osv på Coupe. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik Skrevet Juni 16, 2007 Share Skrevet Juni 16, 2007 det er jeg skeptisk til om jeg passer. Men har ikke prøvd da Tror de lyktene er litt bredere osv på Coupe. Jeg bare filosoferer, men umiddelbart ser de ut til å passe... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
krza Skrevet Juni 16, 2007 Share Skrevet Juni 16, 2007 Spår at nesten ingenting er så lett, men kan jo alltids hende Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Chriso Skrevet Juni 16, 2007 Share Skrevet Juni 16, 2007 Personlig har jeg ikke bestemt meg for hvilke jeg liker best. Liker dem begge egentlig, på hver sin måte. Men du kan trøste deg med at M3'en har prefacelift-lyktene! Et viktig poeng synes nå jeg! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
fre Skrevet Juni 16, 2007 Share Skrevet Juni 16, 2007 Personlig har jeg ikke bestemt meg for hvilke jeg liker best. Liker dem begge egentlig, på hver sin måte. Men du kan trøste deg med at M3'en har prefacelift-lyktene! Et viktig poeng synes nå jeg! Men M3en reddes av panser og skjermer mener jeg Selv om den også hadde fortjent facelift! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Andycam Skrevet Juni 17, 2007 Share Skrevet Juni 17, 2007 Foretrekker pre-facelift jeg. Med facelift baklykter. Syntes pre-faceliften virker mer komplett. Men faceliften er ikke dum den heller, bare ikke så flott. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Johnny86 Skrevet Juni 21, 2007 Share Skrevet Juni 21, 2007 Får ikke helt bestemt meg, men jeg synes kanskje faceliften blir litt for "blid" liksom. Ser litt mer sinna ut før facelift syns jeg. Og det er jo et plusspoeng for prefacelift. Teller også litt at M3 ikke kom i facelift. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
fre Skrevet Juni 21, 2007 Share Skrevet Juni 21, 2007 Får ikke helt bestemt meg, men jeg synes kanskje faceliften blir litt for "blid" liksom. Ser litt mer sinna ut før facelift syns jeg. Og det er jo et plusspoeng for prefacelift. Teller også litt at M3 ikke kom i facelift. Det syns jeg er helt motsatt. Uten facelift ser altfor "snill" ut i ikke-M3 utgave. Facelift ser mye sintere ut Syns best i real life syns jeg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå