Gjest Skrevet Juni 17, 2007 Share Skrevet Juni 17, 2007 Slenger opp noen bilder av muttern sin 525 med 20" armano dunamis felger, skinn, glassoltak, automat, tv funksjon, stort klimaanlegg, regnssensor, utvendig m-pakke, ac schnitzer senkefjærer og noe mere gleder meg til å få lappen (fyller 15. august) for hvis jeg er snill gutt så får jeg nok låne bimmern nå har vi hatt en femmer i alle 5seriene. blir en bmw på meg å, drømmer om en 325 e30 coupe med m3 bredding/karosseri, hvis noen vet om en så si ifra og et skrytebilde av bilen til bror Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
|Andreas| Skrevet Juni 18, 2007 Share Skrevet Juni 18, 2007 Fin femmer, syns felgene passa bra på bilen Corvetten var ikke så ille den heller Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
in2you Skrevet Juni 18, 2007 Share Skrevet Juni 18, 2007 OH DÆVEN!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bad_ip Skrevet Juni 18, 2007 Share Skrevet Juni 18, 2007 hehe fet konebil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hakon Skrevet Juni 18, 2007 Share Skrevet Juni 18, 2007 Hva slags kvinner kjøper slike felger til en 5-serie? Ikke helt etter min smak, men bilen var veldig fin. Kjekk bil broren din har også. Hadde jeg vært deg hadde jeg heller innyndet meg hos han. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
2mMy Skrevet Juni 18, 2007 Share Skrevet Juni 18, 2007 corvette med sugerør eksos! :\ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Saltkjelen Skrevet Juni 18, 2007 Share Skrevet Juni 18, 2007 corvette med sugerør eksos! :\ Tenkte samme tanken med en gang jeg så bilen jeg også.. Pen E60, hvor mye er den senket? Hva slags oppsett er det på den? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ellingsen B. Skrevet Juni 18, 2007 Share Skrevet Juni 18, 2007 Pen E60! Vetten var jo også grei. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Steffan C Skrevet Juni 18, 2007 Share Skrevet Juni 18, 2007 Hva slags kvinner kjøper slike felger til en 5-serie? Haha, bra kommentar Håkon . Fete biler dette ja, men chrom felger på en E60 syns jeg ikke ser bra ut . Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ad|oS Skrevet Juni 18, 2007 Share Skrevet Juni 18, 2007 Sier som Ole Brum; Ja takk begge deler! Bare smiske litt å få kjøre begge to litt... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Skrevet Juni 18, 2007 Share Skrevet Juni 18, 2007 bare rette opp i litt småting, bimmern står registrert på muttern men er farsan som betalte skal høre med brodern om hvor mye den er senket da det var han som bestilte senkesettet mens bilen var i tyskland. endestykkene på vetten skal bli fikset til noe grovere hvis han gidder før salg, hadde hvertfall planer om nytt eksosanlegg med 4 3-4" enderør blir muligens salg på 525 så kan hende det kommer en 530d?! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mrmpower Skrevet Juni 18, 2007 Share Skrevet Juni 18, 2007 hehe,tenkte kansje det var midlivskrise i bilde jeg no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå