andreas87 Skrevet Juni 18, 2007 Share Skrevet Juni 18, 2007 Hei! Jeg lurer på om det er noen her som har bestilt fra koed.dk før og kan fortelle meg litt ossen det funker med frakt og hvor lang tid det tar? blir prisen veldig mye mer enn det som står på nettsida? og litt sånn info, har tenkt til og bestille derfra... Takk på forhånd... Andreas Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
verticalescape Skrevet Juni 18, 2007 Share Skrevet Juni 18, 2007 Du får se hva det kommer på når går til handlevogna, ta beløpet der, og regn ut hva det kommer på totalt her: http://chrzz.no/koed.dk-kalkulator/ Hvis de har det du skal ha på lager, tar det ca en uke (der jeg bor, langt nord i landet) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Soberg Skrevet Juni 18, 2007 Share Skrevet Juni 18, 2007 Så E30 din i dag i bardufoss sentrum, vis det var deg.. ? Så veldig bra ut. Veldig pen lyd.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kimmit Racing Skrevet Juni 18, 2007 Share Skrevet Juni 18, 2007 det blir sum+frakt+toll Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
e46diesel Skrevet Juni 18, 2007 Share Skrevet Juni 18, 2007 kjøpte effektanlegg hos geir på koed, har bærre sendt direkte mail til han og sagt hva jeg skulle ha,meget rask og god service. potta kom på 2990 danske kr å det gikk ut 3800nkr ca med frakt moms å toll. Ikke mange andre firmaer som har slik service.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Yngvejos Skrevet Juni 18, 2007 Share Skrevet Juni 18, 2007 det blir sum+frakt+toll Pluss administrasjonsgebyr og gebyr for at fraktselskapet forskuddsbetalte tollen. (ca 300 kr) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
fre Skrevet Juni 18, 2007 Share Skrevet Juni 18, 2007 det blir sum+frakt+toll Det er IKKE toll på bildeler fra utlandet.. Rart at dette aldri går inn hos folk på forumet I tillegg til prisen på www.koed.dk betaler du norsk moms(25%, ingen moms i DK), frakt og fortollingsgebyr(for utlegg av moms til TNT) på 195 kr. Det er det HELE. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
fre Skrevet Juni 18, 2007 Share Skrevet Juni 18, 2007 Viser også til denne: http://chrzz.no/koed.dk-kalkulator/ som skulle vært 100 + 95, men likevel er bra Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Villi Skrevet Juni 18, 2007 Share Skrevet Juni 18, 2007 Litt OT, men hvis en kjører ned til dere på Koed da og handler deler, må en da betale moms? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hans Thomas Skrevet Juni 18, 2007 Share Skrevet Juni 18, 2007 Litt OT, men hvis en kjører ned til dere på Koed da og handler deler, må en da betale moms? Nope det må du ikke Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stephan.s Skrevet Juni 18, 2007 Share Skrevet Juni 18, 2007 Litt OT, men hvis en kjører ned til dere på Koed da og handler deler, må en da betale moms? Nope det må du ikke Jo, du må betale den danske momsen på delene. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
325i Skrevet Juni 18, 2007 Share Skrevet Juni 18, 2007 hvor mange prosent er den på da? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
fre Skrevet Juni 18, 2007 Share Skrevet Juni 18, 2007 da må du betale dansk moms, 25%. Ser ikke problemet jeg. Er jo akkurat som å handle i Norge Eneste som kommer i tillegg i forhold til en norsk nettbutikk er jo 195kr Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
^B^M^W^ Skrevet Juni 18, 2007 Share Skrevet Juni 18, 2007 edit....noen som var før meg og tydeligvis vet det bedre også Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
andreas87 Skrevet Juni 18, 2007 Forfatter Share Skrevet Juni 18, 2007 Har bestilt nå, håper det kommer relativt kjapt =) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå