PenguiN- Skrevet Juni 18, 2007 Share Skrevet Juni 18, 2007 Noen som har erfaringer med hvor mye dette merket senker? Vet jo at f.eks jamex ofte senker mer enn oppgitt kontra HR...håper AP senker mer enn oppgitt =) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Steffan C Skrevet Juni 19, 2007 Share Skrevet Juni 19, 2007 Ifølge Gunnar, så senker AP betraktelig mye mer etter en stund . Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
PenguiN- Skrevet Juni 20, 2007 Forfatter Share Skrevet Juni 20, 2007 monterte i dag, hm, utseende messig fjør mot fjør er di MYE lavere enn 4 cm, men, på bilen var det ikke like stor forskjell håper di siger ja! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ellingsen B. Skrevet Juni 20, 2007 Share Skrevet Juni 20, 2007 Jeg var fornøyd med AP'n på 323'n og en Golf jeg hadde. Der tror jeg antall MM stemte bra, men på 535'n så krøp de veldig sammen og 50mm ble fort 70-75mm forran og ble mjuke som Jamex etter bare noen uker. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Saltkjelen Skrevet Juni 20, 2007 Share Skrevet Juni 20, 2007 Er det noe du ville anbefalt eller hatt igjen? Da i 30/40mm.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ellingsen B. Skrevet Juni 20, 2007 Share Skrevet Juni 20, 2007 Er det noe du ville anbefalt eller hatt igjen? Da i 30/40mm.. Bruttern hadde det på sin tidligere e60.. Der fungerte de egentlig greit, men vil nok tro H&R eller Eibach ville vært et bedre valg. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
elling Skrevet Juni 20, 2007 Share Skrevet Juni 20, 2007 Har litt av samme erfaring som Ellingsen her, på 535 så sank AP fjørene sammen og ble uforsvarlig myke etter kort tid. Gikk da også over til H&R coilovere fort, som ikke var mykt i det hele tatt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå