Robin_Isak Skrevet Juni 19, 2007 Share Skrevet Juni 19, 2007 http://www.nordlys.no/nyheter/article2833093.ece UP-sjefen i Nordland, Tore Jeremiassen, er rystet etter at en bilist holdt 230 km/t i Korgfjelltunnelen i Nordland. – Dette er karer vi gjerne skulle luka ut av trafikken, sier han til Rana Blad. En video av den hasardiøse ferden gjennom tunnelen er lagt ut på nettstedet YouTube. Fare for andre Jeremiassen lurer på hva førerne tenker på når de kjører så fort inne i en tunnel. – Skulle noe skje ville utfallet være gitt. Marginene inne i en tunnel i slike hastigheter er små. Ikke bare kan man skade seg selv, men man er en fare for andre trafikanter, sier han. Distriktssjef Henry Nymann i Statens Vegvesen er også rystet. – Jeg får gåsehud og frysninger av å se filmen. Slik kjøring ligner ikke på noen ting. Det er bare vanvittig at noen gjør det, sier han til Rana Blad. Her er videoen av kjøreturen http://www.youtube.com/watch?v=BTJApYbvkko Tipper denne karen blir tatt ganske kjapt. Ikke så mange RX8 i Nordland akkurat... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ellingsen B. Skrevet Juni 19, 2007 Share Skrevet Juni 19, 2007 Spenstig kjøring .. Får håpe for hans del at det fins flust av RX-8 der oppe.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Orjan Skrevet Juni 19, 2007 Share Skrevet Juni 19, 2007 Temmelig korttenkt ja - er såvidt jeg vet kun EN RX-8 i Mosjøen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
borte Skrevet Juni 19, 2007 Share Skrevet Juni 19, 2007 Er en RX8 her oppe også, men jeg tviler på at ho som eier den kjører så hardt.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Superbeetle Skrevet Juni 19, 2007 Share Skrevet Juni 19, 2007 Skjønner meg ikke helt på alle som grisekjører på norske veier for så å legge ut filmer på nett... Er jo mange som har blitt tatt pga slikt i det siste, og ikke bare bilkjøring... koko Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stian Børresen Skrevet Juni 19, 2007 Share Skrevet Juni 19, 2007 Det var en svart RX-8 her i Brønnøysund før helga, også vet jeg om en som har en gul en på Sømna i Brønnøy. Vil tippe at den svarte RX-8'n er den samme som var her i byen..stakkars fører/eier om de finner ut hvem det er, for det der blir nok rimelig hardt slått ned på=\ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmw328 Skrevet Juni 19, 2007 Share Skrevet Juni 19, 2007 hadde litt fart han der trur nok ikke de finner ut hvem det er uansett om det er bare en rx8 der oppe så kan de ikke bevis det hvis de ikke har skiltNR på bilen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
^B^M^W^ Skrevet Juni 19, 2007 Share Skrevet Juni 19, 2007 Er vel ihvertfall 1 i bodø også......kjøringen på filmen er veldig overlagt, en ting er å kjøre litt fort når man er på tur fra a til b, men når man kjører på grensen av hva bilen kan gå gjentatte ganger bare for å filme det og legge det ut på nettet blir det ganske barnslig..... Også typisk at det omtales som "en bilist" når det er en riskoker som kjører ulovlig..... Men hva som skulle være så spesielt med at det var i Korgentunnelen skjønner jeg ikke.....det er jo en av de fineste bitene vei vi har nord for Trondheim. Det var vel bare noen uker etter at den åpnet at de første ryktene om rekorder på motorsykkel kom.....var snakk om 270+ i snittfart... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Robin_Isak Skrevet Juni 19, 2007 Forfatter Share Skrevet Juni 19, 2007 hadde litt fart han der trur nok ikke de finner ut hvem det er uansett om det er bare en rx8 der oppe så kan de ikke bevis det hvis de ikke har skiltNR på bilen Trenger nødvendigvis ikke det. Sett at de klarer å sette IP adressen i sammenheng med eieren av en slik bil. Skulle tro det holdte til å ta ut siktelse Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RWDF Skrevet Juni 19, 2007 Share Skrevet Juni 19, 2007 Videoen er tatt ned. Kan den ses noe annet sted enn youtube? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
^B^M^W^ Skrevet Juni 19, 2007 Share Skrevet Juni 19, 2007 Er ikke der nå, men kommer kanskje på youtube.infamousx.com etterhvert.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Peoplez Skrevet Juli 15, 2007 Share Skrevet Juli 15, 2007 ligger nå flust i sånne filmer på youtube, fra norge og vanlige veier. purken tatt en grundig sjekk der , tenker eg at dei hadde hatt å gjort på. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mexos Skrevet Juli 15, 2007 Share Skrevet Juli 15, 2007 Er desverre mange tuneller i norge man kan kjøre fort i. Kjørte igjennom den nye tunellen ikke så langt unna odda inatt på vei hjem fra Rudskogen og la meg i 180 med bmw'n nedover og det første jeg tenkte var: Hvorfor har de ikke fotobokser her? Er sikkert mange som er idiot nok til å kjøre så fort som meg her. Porschen bak meg lå i samme hastighet han også. Virker som det er veldig vanlig å kjøre fort i tuneller i norge da de som regel går veldig rett fram og har bedre standard enn veiene rundt. Jeg er ihvertfall litt glad jeg skal selge 325'n min nå før jeg enten mister lappen eller skader meg selv for de bilene er alt for gode å kjøre fort med. Er ikke det at de går så spesielt godt, men de ligger så godt på veien så det er liksom ikke no problem å kjøre "trygt" med de i høye hastigheter. Har derfor fått dårligere kjørevaner når det gjelder fart, noe som skremmer meg litt. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JAL_535i Skrevet Juli 15, 2007 Share Skrevet Juli 15, 2007 jeg pleier helst å gi gass i oppoverbakkene i de undersjøiske tunellene i distriktet. Er jo fotoboker nedover, men ikke oppover. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jarli Skrevet Juli 15, 2007 Share Skrevet Juli 15, 2007 jeg pleier helst å gi gass i oppoverbakkene i de undersjøiske tunellene i distriktet. Er jo fotoboker nedover, men ikke oppover. Det pleier (pleide) jeg også...Da er det morsomt med litt større motor enn gjennomsnittet Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå