spitz Skrevet Juni 19, 2007 Share Skrevet Juni 19, 2007 Da har jeg omsider fått på sommerhjula. Kjører 245/30-20 med 9x20" foran og 285/25-20 med 10x20" bak, foran gikk det rett på mens jeg måtte valse ca 1 cm på hver side bak. Har testa med to karer på 100 kg som hoppet opp og ned i bagasjerommet - med maks fjærutslag fikk jeg såvidt et papirark mellom skjerm og dekk, men det gikk... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jørn_318i Skrevet Juni 19, 2007 Share Skrevet Juni 19, 2007 det ble utrolig pent må jeg si Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
spitz Skrevet Juni 19, 2007 Forfatter Share Skrevet Juni 19, 2007 det ble utrolig pent må jeg si Takktakk! Ble MEGET fornøyd! Nå mangler bare M5-optikken så nærmer vi oss... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jørn_318i Skrevet Juni 19, 2007 Share Skrevet Juni 19, 2007 hvor mye må du ut med sånn sirka for en sånn felgpakke da? kan få kjøpt noen bbs 20" billig som jeg skal ha kansje serru Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
spitz Skrevet Juni 19, 2007 Forfatter Share Skrevet Juni 19, 2007 hvor mye må du ut med sånn sirka for en sånn felgpakke da? kan få kjøpt noen bbs 20" billig som jeg skal ha kansje serru Veil. pris på det jeg satt på skal visstnok være rundt 40.000, jeg fikk det relativt billig. Sitter Falken FK452-gummi på, felgene heter RH AW Crossline. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Evopower Skrevet Juni 19, 2007 Share Skrevet Juni 19, 2007 Jo ble fint, men blir ikke valsingen på hjulbuen et svakt punkt med tanke på rust i senere tid? Hvordan er komforten og kjøreegenskapene nå i forhold til det du hadde? Har 255/45-17" på E28 og der måtte jeg VALSE type skikkelig for å få plass bak, men E39 har jo vesentlig mer plass til store hjul da. Komfortmessig sporer det og er litt mer ukomfortabelt. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jørn_318i Skrevet Juni 19, 2007 Share Skrevet Juni 19, 2007 hvor mye må du ut med sånn sirka for en sånn felgpakke da? kan få kjøpt noen bbs 20" billig som jeg skal ha kansje serru Veil. pris på det jeg satt på skal visstnok være rundt 40.000, jeg fikk det relativt billig. Sitter Falken FK452-gummi på, felgene heter RH AW Crossline. steike det var såpass ja, da skal nok bare jeg slå til trur jeg for kunne få de bbs til 5000 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Steffan C Skrevet Juni 19, 2007 Share Skrevet Juni 19, 2007 Wow, dette ble grisetøfft. Mangler kun M fangere, så er denne komplett i mine øyne . Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
quentez Skrevet Juni 20, 2007 Share Skrevet Juni 20, 2007 Pent. Men det kan vel ikke være særlig komfortabelt å kjøre med? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
PenguiN- Skrevet Juni 20, 2007 Share Skrevet Juni 20, 2007 jørn318i, er du stein? 5000,- for 20" bbs pakke? du burde fått den elektriske stolen for dumheten av å ikke rope alt du klarer inn i telefon på alle verdens språk at di felgene er DINE fra og MED I DAG! =) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
spitz Skrevet Juni 20, 2007 Forfatter Share Skrevet Juni 20, 2007 Til dere som tror det er et helvete å kjøre på: det er faktisk overraskende komfortabelt, selv før jeg har tatt firehjulskontroll. Jeg har ikke lagt ned mange kilometerne enda, men har prøvd den både på motorvei og mindre veier, og jeg synes den er minst like komfortabel som før jeg satt på 20-tommerne, da kjørte jeg på 235/50-16 eller der omkring. Evopower - tror ikke det skal bli noe problem med tanke på rust, lakken holdt uten å sprekke så det går nok fint. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-Anders- Skrevet Juni 20, 2007 Share Skrevet Juni 20, 2007 Var det deg jeg kjørte bak for halvtime-time siden i ensjø området? (Blå E36 coupe) Var skremmende lik hvertfall. Isåfall, så det helt riktig ut. Pene hjul, fin bredde Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
spitz Skrevet Juni 20, 2007 Forfatter Share Skrevet Juni 20, 2007 Var det deg jeg kjørte bak for halvtime-time siden i ensjø området? (Blå E36 coupe) Var skremmende lik hvertfall. Isåfall, så det helt riktig ut. Pene hjul, fin bredde Stemmer nok det, la merke til at du lå bak meg et stykke fra Kværner omtrent og bort til Ensjø Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-Anders- Skrevet Juni 20, 2007 Share Skrevet Juni 20, 2007 Ja, det var deg ja! Skulle på Gs en tur. Hvertfall, fikk lyst på E39 på de få minuttene Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
spitz Skrevet Juni 20, 2007 Forfatter Share Skrevet Juni 20, 2007 Ja, det var deg ja! Skulle på Gs en tur.Hvertfall, fikk lyst på E39 på de få minuttene Haha, jeg har faktisk vært litt hypp på å selge bilen de siste par ukene, men absolutt all salgslyst forsvant så fort jeg fikk på hjula Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå