Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Gidder ikke bruke penger på tellerskritt, for å rette opp i deres feil.

Bestilte en T-skjorte, på BMWCCN/Rogalandstreffet i sirevåg, den var ikke på lager, men han skulle bestille den. Jeg spurte om jeg bare skulle betale den med en gang, så kunne jeg få en kamerat som kjører forbi flere ganger i uka til å plukke den opp, men han sa at han bare sendte den til meg KOSTNADSFRITT når den kom, og la med faktura. Skjorta kostet 190 inkl. mva, å i dag kom det en hentelapp fra posten, pålydende 278.- altså pris for varen, pluss frakt og oppkravsgebyr. Så mye er jeg ikke interesert i å betale for denne varen, så den blir nok liggende på posten, til de sender denne tilbake til GS. Jeg prøvde å ringe, å snakket med en som ikke kjente til saken, men satte meg over til en annen, men etter et par minutter så ble jeg lei av å vente, så jeg la på.

Skrevet

Bestilte en T-skjorte, på BMWCCN/Rogalandstreffet i sirevåg, den var ikke på lager, men han skulle bestille den. Jeg spurte om jeg bare skulle betale den med en gang, så kunne jeg få en kamerat som kjører forbi flere ganger i uka til å plukke den opp, men han sa at han bare sendte den til meg KOSTNADSFRITT når den kom, og la med faktura. Skjorta kostet 190 inkl. mva, å i dag kom det en hentelapp fra posten, pålydende 278.- altså pris for varen, pluss frakt og oppkravsgebyr. Så mye er jeg ikke interesert i å betale for denne varen, så den blir nok liggende på posten, til de sender denne tilbake til GS. Jeg prøvde å ringe, å snakket med en som ikke kjente til saken, men satte meg over til en annen, men etter et par minutter så ble jeg lei av å vente, så jeg la på.

Fatter ikke hvorfor dem har slutta å svare folk på mail. Hadde bestilt oljefilter derfra, kom feil for andre gang, meget irriterende. Tok service igår og dem på verkstedet sa at filteret ikke passet. At det var for 95mod og oppover,mens jeg har 92mod e36, SURT!!

Var ikke det kun 1 avd. før??

Skrevet

Har funnet ut at det er lurest og dra ditt selv.. så man får studert selv.. Når de av og til klarer og rote til når man selv er til stede sier det jo litt?:D

Skrevet

grunn til at de slutta å svare på mail er det at de fikk så ufattelig mye useriøse mailer. folk som bare lurte på ting og tang uten å egentlig skulle bestille osv osv

Skrevet

Skjønner godt at de ikke gidder mail.

Blir som Stian sier, masse useriøse spørgsmål....det er heeeeilt villt hva folk kan finne på og spørge om på mail :lol:

Jeg kom til å legge inn feil bestilling, sendte fax på kvelden med ordre nummer, rettet neste dag. Enkelt og greit :)

Skrevet
Skjønner godt at de ikke gidder mail.

Blir som Stian sier, masse useriøse spørgsmål....det er heeeeilt villt hva folk kan finne på og spørge om på mail :lol:

100% uenig. Skal man drive butikk så må man gjøre seg tilgjengelig for kundene sine. Om man får noen snåle spørsmål iblant får man heller leve med. Å drive nettbutikk uten å være tilgjengelig på e-post er uansett helt idiotisk.

Hva om alle nettbutikker sluttet å besvare e-post?

Nøkkelordet er kundeservice.

Skrevet

@kilronan

Kan godt følge deg i din mening, helt klart......driver man nettbutik så driver man nettbutik og bør svare epost.

Et javelig vanskelig problem egentligt, kommer sikkert mange spørgsmål med teknisk, og det er ikke let å sitte som bedrift å skulle svare på slike ting over epost (Er langt fra det samme som her på bimmers og med et annet ansvar), man må jo kunne stå inne for det man anbefaler, men er ikke lett når man ikke prater med personen og får alle detaljer med.

Og så er der sikkert ufattelig mange ? om ting som folk aldrig i verden ville spørge om personligt, uten å ha sjekket bare litt op først.

Tror det koster en del penge å sitte og vejlede hele Norges fritids mekanikere.

Men dette er en diskussion som kan fortsette i det uendelige.

Men noe jeg syntes er rart med GS, er at det jo ikke er billigere for dem som handler online versus dem som går i butikken og skal ha veiledning.

Syntes da heller ikke at der noen fordel som sånt ved å handle ved GS frem for BMW, prismessigt altså.

Har ikke handlet så voldsomt mye da, men de ting jeg har hørt pris på hos begge, har GS faktigst vert dyrest.

Men en ting skal GS ha i Oslo, de er altid hyggelige og veldig hjelpsomme *Thumps up* og så har de en del på lager, noe som BMW i Lillestrøm ikke har (E34)

PS.

BMW Lillestrøm er også hyggelige og hjelpsomme, så *Thumps up* til dem også :)

Skrevet

GS har vel aldri hatt noen offisiell epost adresse? Mitt inntrykk er at det bare er kompiser av de som driver stedet som får bruke mail...

I 2007 bør en faktisk kunne forlange at seriøse bedrifter bruker elektronisk post!

Sharif satser 45 mill på nettbutikk, gjenstår vel å se om han bruker noen mill på å ansatte noen som kan svare på epost?

Skrevet

litt OT...hvis sharif satser 45 mill på nettbutikk er jeg litt overasket over at han synes 100k for webutvikling var dyrt.

Men jeg har fått svar fra GS på mail flere ganger jeg :s

Skrevet
Men jeg har fått svar fra GS på mail flere ganger jeg :s

Jeg har også fått svar fra GS på mail for noen år siden. Og det er jo overveiende sannsynlig at det fortsatt finnes et antall @gsbildeler.no-adresser som fortsatt er i bruk. Problemet er bare at de har sluttet å poste disse på nettsiden. Så hvis man ikke kjenner til noen av adressene fra før, så har man veldig begrensede muligheter til å finne dem nå. Og siden de har fjernet adressene fra nettsiden er det jo også ganske åpenbart at de ikke ønsker forespørsler via e-post - ergo; sjansen for å få svar er sannsynligvis relativt liten.

Skrevet

Jeg har også letet etter e-post adressen til GS-bildeler. Men har aldri lykkes i å finne den. Men jeg bor bare en times tid unna GS i Bud, så jeg stikker innom en gang i blant. De er veldig hjelpsomme og flinke med det de driver med, ihvertfall slik som jeg har oppfattet det. Var på telefon med en av de ansatte her en dag, det var utrolig bra kundeservice jeg fikk via telefon.

Skrevet

Hva koster det å ta en telefon på å en kjapp telefon ? Kanskje 5 kr.....

BTW så fikk jeg dobbelporto på ei bestiling jeg gjorde på 2500,- Pga de sente 2 bolter de ikke hadde på lager på Bud, fra Trondheim. Fikk portokrav på de 2 boltene. Så tror de ikke her helt kontroll bestanding.

En annen gang hadde jeg bestilt alt av deler til demperskifte og nøye presisert og blitt ening med fyrn på GS hvilke deler jeg måtte ha til min bil. Hadde leid garasje og fått en kompis til å hjelpe meg, da vi skulle skru på de nye demperlagrene viste deg at de hadde sent feil....... :evil:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...