Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Kikka litt i motor rommet og fant disse ledningene ligge å slenge. De kommer fra det feite kabelstyret som kommer fra torpedoveggen:

red2jl8.jpg

redwv7.jpg

endra litt størrelse på bildene

Skrevet

ja, den skrustikka er lamba, tenkte på de to løse ledningene jeg har tegna rød ring rundt.

Kan se ut som coil ledninger ja...bilen skal kun være "ombygd" fra 86mod 325 til 91mod 325

Skrevet

kan det være at de to ledningene skulle vært satt på coilen? Ser på bilde at det er to på coilen fra før av men kan det hende at de to andre også skulle vært der? Bare tenkte på dette siden turtelleren min ikke fungerer?

Skrevet

Vil mene at disse 2 skal på stel, sånt er det på E34.

Har du sjekket om der er strøm på dem når motoren går, er der helt sikkert ikke.

Skrevet
kan det være at de to ledningene skulle vært satt på coilen? Ser på bilde at det er to på coilen fra før av men kan det hende at de to andre også skulle vært der? Bare tenkte på dette siden turtelleren min ikke fungerer?

Er jo ikke usansynlig, men ville vært forsiktig med å teste det ut uten at du vet hva det er for noe, det beste er vel å måle litt.

Skrevet
Vil mene at disse 2 skal på stel, sånt er det på E34.

Har du sjekket om der er strøm på dem når motoren går, er der helt sikkert ikke.

Hva mener du at de skal på stel? :oops:

Skrevet

Er jo ikke usansynlig, men ville vært forsiktig med å teste det ut uten at du vet hva det er for noe, det beste er vel å måle litt.

Uff ja jeg må vel det, håpa at noen visste dette her helt sikkert sånn at jeg kunne slengt de på og hatt turteller imorra tidlig til jobb :D

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...