Hr.smith Skrevet Juni 20, 2007 Share Skrevet Juni 20, 2007 Kikka litt i motor rommet og fant disse ledningene ligge å slenge. De kommer fra det feite kabelstyret som kommer fra torpedoveggen: endra litt størrelse på bildene Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
pallen Skrevet Juni 20, 2007 Share Skrevet Juni 20, 2007 Ombygd bil fra 4 til 6 syl? Tipper det er coilledninger til 4 syl versjonen. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwm50turbo Skrevet Juni 20, 2007 Share Skrevet Juni 20, 2007 hmm den ene kan se ut som et stikk til lambda sonden. den med skru kobling. men rart den ligger der oppe. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hr.smith Skrevet Juni 20, 2007 Forfatter Share Skrevet Juni 20, 2007 ja, den skrustikka er lamba, tenkte på de to løse ledningene jeg har tegna rød ring rundt. Kan se ut som coil ledninger ja...bilen skal kun være "ombygd" fra 86mod 325 til 91mod 325 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hr.smith Skrevet Juni 20, 2007 Forfatter Share Skrevet Juni 20, 2007 kan det være at de to ledningene skulle vært satt på coilen? Ser på bilde at det er to på coilen fra før av men kan det hende at de to andre også skulle vært der? Bare tenkte på dette siden turtelleren min ikke fungerer? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BoSJo Skrevet Juni 20, 2007 Share Skrevet Juni 20, 2007 Vil mene at disse 2 skal på stel, sånt er det på E34. Har du sjekket om der er strøm på dem når motoren går, er der helt sikkert ikke. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Haug530D Skrevet Juni 20, 2007 Share Skrevet Juni 20, 2007 kan det være at de to ledningene skulle vært satt på coilen? Ser på bilde at det er to på coilen fra før av men kan det hende at de to andre også skulle vært der? Bare tenkte på dette siden turtelleren min ikke fungerer? Er jo ikke usansynlig, men ville vært forsiktig med å teste det ut uten at du vet hva det er for noe, det beste er vel å måle litt. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hr.smith Skrevet Juni 20, 2007 Forfatter Share Skrevet Juni 20, 2007 Vil mene at disse 2 skal på stel, sånt er det på E34.Har du sjekket om der er strøm på dem når motoren går, er der helt sikkert ikke. Hva mener du at de skal på stel? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hr.smith Skrevet Juni 20, 2007 Forfatter Share Skrevet Juni 20, 2007 kan det være at de to ledningene skulle vært satt på coilen? Ser på bilde at det er to på coilen fra før av men kan det hende at de to andre også skulle vært der? Bare tenkte på dette siden turtelleren min ikke fungerer? Er jo ikke usansynlig, men ville vært forsiktig med å teste det ut uten at du vet hva det er for noe, det beste er vel å måle litt. Uff ja jeg må vel det, håpa at noen visste dette her helt sikkert sånn at jeg kunne slengt de på og hatt turteller imorra tidlig til jobb Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BoSJo Skrevet Juni 20, 2007 Share Skrevet Juni 20, 2007 Hva mener du at de skal på stel? Sorry, det er kansje kun et Dansk ord, jeg mener Karrosseriet Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hr.smith Skrevet Juni 20, 2007 Forfatter Share Skrevet Juni 20, 2007 aah stemmer! Skal sjekke imorra om det er noe strøm på dem når motoren er i gang jeg! Takk for tips Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
m3e30 Skrevet Juni 20, 2007 Share Skrevet Juni 20, 2007 skal ikke den ene på pluss på batteriet.. mener å huske det viss det er 325 motor du har. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Azeton Skrevet Juni 20, 2007 Share Skrevet Juni 20, 2007 Ville tippe på at de ledningene er jord jeg? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jealous_much Skrevet Juni 21, 2007 Share Skrevet Juni 21, 2007 Hvis bilen funker helt greit er de nok ikke i bruk nå, men ser ut som de ledningenne som vanligvis er på jord Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hr.smith Skrevet Juni 21, 2007 Forfatter Share Skrevet Juni 21, 2007 hmm..blir usikker når noen sier at de skal jordes og andre at de skal på pluss Bilen fungerer helt greit utenom turtellern som er helt død Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå