Jealous_much Skrevet Juni 21, 2007 Skrevet Juni 21, 2007 hmm..blir usikker når noen sier at de skal jordes og andre at de skal på pluss Bilen fungerer helt greit utenom turtellern som er helt død Hvis turtelleren er død kan det vel stemme at de ledingenne stod på coilen før. Det skal vel gå en ledning fra +'en på coilen til tutelleren. Er det to forskellige størrelser på "hempenne" på enden av ledningenne?
Hr.smith Skrevet Juni 21, 2007 Forfatter Skrevet Juni 21, 2007 nå har jeg tatt noen bilder til. Der kan dere se hvor ledningene kommer fra. Snitta isolasjonen på de og fant ut at på den ene ledningen er det 4 røde/med brun linje, og på den andre ledningen er det 3 brune.
Hr.smith Skrevet Juni 21, 2007 Forfatter Skrevet Juni 21, 2007 som dere ser på bilde 1&2 er det allerede koblet på 2 ledninger på coilen. Er det noen snille sjeler her med 325 som kunne sjekket i motoren hvor de ledningene går til?
Hr.smith Skrevet Juni 21, 2007 Forfatter Skrevet Juni 21, 2007 sjekka du det? Er begge jord eller? Hva var de skrudd fast til da? Kunne ikke se noen sted de passa..ikke rekker de til batteriet heller! Syns det er rart at begge er jord når det er forskjelling farger på de da, da burde de jo ligget sammen i en strømpe?
Jealous_much Skrevet Juni 21, 2007 Skrevet Juni 21, 2007 Jeg har to slike som eg kobla til jord på demper tårnet, rett ved siden avder minus fra batteriet er koblet til. Men min bil funker ikke uten disse
Hr.smith Skrevet Juni 21, 2007 Forfatter Skrevet Juni 21, 2007 hehe jøss...det var jo rart da! Får prøve å koble de til jord når jeg går av på ferie om en uke...da har jeg hvertfall litt tid på meg hvis noe skulle gått til hælvete!
Yngvejos Skrevet Juni 21, 2007 Skrevet Juni 21, 2007 De er ivertfall helt like dem som er skrudd fast i dempertårnet mitt.
Hr.smith Skrevet Juni 21, 2007 Forfatter Skrevet Juni 21, 2007 se der ja, nei da er det ikke annet å gjøre enn å få skrudd dem fast! Er det noen som vet hva de er til egentlig? Tusen takk for all hjelp
Yngvejos Skrevet Juni 22, 2007 Skrevet Juni 22, 2007 Jeg har prøvd å følge de, og jeg tror den ene går til dynamoen ivertfall. Ikke godt å si, siden alle kabler er så godt pakka inn
Hr.smith Skrevet Juni 22, 2007 Forfatter Skrevet Juni 22, 2007 stemmer, jeg får prøve å se om jeg klarer å finne ut av hvor de skal hen! Takk takk
kentivar Skrevet Juli 10, 2007 Skrevet Juli 10, 2007 Disse ledningene er skrudd fast til jord på festene til exp.tank på min bil.. Hvor er exp.tanken din henne?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå