hagenisse Skrevet August 7, 2008 Forfatter Share Skrevet August 7, 2008 Er jo en kjekk sak hvis man planlegger dra mye av banen da... Hvordan går det med stoler forresten? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JE Motorsport Skrevet August 7, 2008 Share Skrevet August 7, 2008 Er jo en kjekk sak hvis man planlegger dra mye av banen da... Hvordan går det med stoler forresten? Pga ferie og litt sånn ting, så er det forsinkelser ute å går. Så går nok en stund til før stolene dukker opp desverre Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kristov Skrevet August 7, 2008 Share Skrevet August 7, 2008 Når får du testa bremsene? Er spent på hvordan wilwoodgreiene fungerer. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hagenisse Skrevet August 7, 2008 Forfatter Share Skrevet August 7, 2008 Ja, si det? Må jo monteres først og jeg er allergisk mot å skru bil.. Dessuten blir det jo med rene gateklosser i år, men det er bedre pedalfølelse jeg hovedsaklig håper på. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Steffan C Skrevet August 7, 2008 Share Skrevet August 7, 2008 Ai, fete bremser det der da ser det ut til, og prisen er jo meget god . Enig med gutta ang. felger, må få litt farge på de! Men til mer vi maser om det, desto mindre sjansje er det at du gjør det kjenner jeg deg rett . Kjøp deg rød stripe, så skal jeg sette den på for deg på Våler . Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hagenisse Skrevet August 7, 2008 Forfatter Share Skrevet August 7, 2008 Men til mer vi maser om det, desto mindre sjansje er det at du gjør det kjenner jeg deg rett Hæ? Meg? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Superbeetle Skrevet August 7, 2008 Share Skrevet August 7, 2008 Jeg syntes felgene kledde bilen bra i den fargen jeg.. Ville da heller hatt en annen farge på caliper Men bileier syntes gjerne slikt er harry Men isåfall blir jo ikke en rød/gul stripe på felgen noe bedre.. Lykke til med bremsene iallefall, har vurdert en oppgradering selv. (jada selv om enkelte mener at en 316 sikkert har de bremsene den trenger ) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hagenisse Skrevet August 7, 2008 Forfatter Share Skrevet August 7, 2008 Lykke til med bremsene iallefall, har vurdert en oppgradering selv Ganske meningsløst hvis du ikke driver med banekjøring. Bilen vil jo ikke stoppe noe fortere av dette, sånn bortsett fra at den er en tanke lettere. Annen farge på kaliper kostet ekstra! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sevenord Skrevet August 8, 2008 Share Skrevet August 8, 2008 Syns de sorte felgene kledde coupeen bra! Bra racingstuk Jeg hadde ivertfall aldri i verden ordnet med en rød stripe på de.. Får jappsevibber av det Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-Lasse- Skrevet August 8, 2008 Share Skrevet August 8, 2008 Jepp, enig i den. Felgene kledde bilen dritbra. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
R Andersen Skrevet August 8, 2008 Share Skrevet August 8, 2008 Se her ja! Nå ser jo bilen ut som en racer, og ikke som en gubbebil som den har gjort til nå.. Du får si ifra neste gang du skal på Ruskogen. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hagenisse Skrevet August 8, 2008 Forfatter Share Skrevet August 8, 2008 Gubbebil! Sier han med påskekylling-m3! En liten detalj som sikkert detter av fort.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gunnar Skrevet August 8, 2008 Share Skrevet August 8, 2008 Se der ja! Tøffe merker, og nå ser man hvor kult det hadde blitt med en rød stripe rundt hele! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
R Andersen Skrevet August 8, 2008 Share Skrevet August 8, 2008 Jeg foreslår rosa stripe. Hagenisse er så femi! Du får spraye litt klarlakk over merkene, så sitter de nok.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hagenisse Skrevet August 8, 2008 Forfatter Share Skrevet August 8, 2008 Ja, skal ha rosa målflagg-dekaler på panseret og "femi racing" toppstripe i frontruta også. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå