Ellingsen B. Skrevet Mars 21, 2009 Share Skrevet Mars 21, 2009 Tror det er disse han skal ha i bilen.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gunnar Skrevet Mars 21, 2009 Share Skrevet Mars 21, 2009 Det var disse han tenkte å ha, men som endte opp for brede: Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ellingsen B. Skrevet Mars 21, 2009 Share Skrevet Mars 21, 2009 Skinninteriør er digg.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hagenisse Skrevet Mars 22, 2009 Forfatter Share Skrevet Mars 22, 2009 Haha. Moroklumper. Nei, planen var egentlig sparco evo. Den er dessverre 60cm på det bredeste og det blir for mye for bilen med mindre man monterer den veldig høyt. Jeg vil helst sitte litt lavere enn orginalt. Er heller ikke interessert i å trimme verken dørsidene eller stolen. Dermed stod jeg igjen med sparco rev, sparco chrono sport og karbonstolen fra gs. Sparco rev er noe smalere enn evo og burde gå inn, men jeg satt ikke 100% i den - rett og slett for trang. Chrono sport har en veldig ok pris, men støtten var ikke all verdens. Dermed endte jeg opp med karbonstolene til gs. Jeg er skeptisk til k-sport, men stolene er jo kopier av porsche gt3-stolene - som igjen er like som recaro pole position nede - og det er jo stoler som er veldig gode å sitte i. Og jeg sitter godt jeg, men foreløpig står det bare en på stuegulvet her.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Astri Skrevet Mars 22, 2009 Share Skrevet Mars 22, 2009 Det har han aldri gjort før. Er nissen rett og slett blitt jålete?? Skal du liksom ha det likt på begge sider??? DIN JÅLEBUKK! Hehe, han tar vel hensyn til dama si da vet du... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ellingsen B. Skrevet Mars 22, 2009 Share Skrevet Mars 22, 2009 Haha. Moroklumper.Nei, planen var egentlig sparco evo. Den er dessverre 60cm på det bredeste og det blir for mye for bilen med mindre man monterer den veldig høyt. Jeg vil helst sitte litt lavere enn orginalt. Er heller ikke interessert i å trimme verken dørsidene eller stolen. Dermed stod jeg igjen med sparco rev, sparco chrono sport og karbonstolen fra gs. Sparco rev er noe smalere enn evo og burde gå inn, men jeg satt ikke 100% i den - rett og slett for trang. Chrono sport har en veldig ok pris, men støtten var ikke all verdens. Dermed endte jeg opp med karbonstolene til gs. Jeg er skeptisk til k-sport, men stolene er jo kopier av porsche gt3-stolene - som igjen er like som recaro pole position nede - og det er jo stoler som er veldig gode å sitte i. Og jeg sitter godt jeg, men foreløpig står det bare en på stuegulvet her.. Hvertfall gromt design de på! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hagenisse Skrevet Mars 22, 2009 Forfatter Share Skrevet Mars 22, 2009 Du likte de vel ikke ellers hvis jeg husker rett. Men stoler blir nå mye smak og behag.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ellingsen B. Skrevet Mars 22, 2009 Share Skrevet Mars 22, 2009 Du likte de vel ikke ellers hvis jeg husker rett. Men stoler blir nå mye smak og behag.. jeg satt ikke så godt i de..som du sier..det er jo smak og behag på stoler, men jeg syns designet på disse er perfekt! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hagenisse Skrevet Mars 22, 2009 Forfatter Share Skrevet Mars 22, 2009 En ting.. hvis du prøvesatt hos GS, så blir inntrykket veldig feil. De var nemlig montert helt rett der, mao mister man all lårstøtte. Hvis de monteres litt høyere i fronten blir alt så mye mer naturlig. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Mysild Skrevet Mars 23, 2009 Share Skrevet Mars 23, 2009 En ting.. hvis du prøvesatt hos GS, så blir inntrykket veldig feil. De var nemlig montert helt rett der, mao mister man all lårstøtte. Hvis de monteres litt høyere i fronten blir alt så mye mer naturlig. mimrer du da til barndommen hvis du måtte på dass og du ikke hadde et toalett tilgjengelig slik at foreldrene dine måtte holde deg? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kristov Skrevet Mars 23, 2009 Share Skrevet Mars 23, 2009 En ting.. hvis du prøvesatt hos GS, så blir inntrykket veldig feil. De var nemlig montert helt rett der, mao mister man all lårstøtte. Hvis de monteres litt høyere i fronten blir alt så mye mer naturlig. Prøvde du den andre stolen de har der også? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hagenisse Skrevet Mars 23, 2009 Forfatter Share Skrevet Mars 23, 2009 Jepp. Men den blir for ekstrem for min smak. Skal fortsatt bruke den til vanlig. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Geir Anders Skrevet Mars 29, 2009 Share Skrevet Mars 29, 2009 Hva har du gjort med de gamle felgene (orginale) dine, Kimster? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Geir Anders Skrevet April 10, 2009 Share Skrevet April 10, 2009 Få orden på bilen din nå, det er snart tid for å ta bilder og DU skal være med! Det stemmer.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hagenisse Skrevet April 10, 2009 Forfatter Share Skrevet April 10, 2009 Ja, prøver jo på det. Teit å prøve kjøre på bane med klosser som ser slik ut: Så da måtte bilen i lufta.. Og etter at Simen hadde holdt på noen timer så det slik ut: Er iallefall en start... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå