Energetic Skrevet Juni 20, 2007 Share Skrevet Juni 20, 2007 Gratulerer! Er du fornøyd med motoren da? Du var jo skeptisk til 2,8 litern! Er det enkel eller dobbel Vanos? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Johnny86 Skrevet Juni 21, 2007 Share Skrevet Juni 21, 2007 Skeptisk til motoren? Hvorfor det? Har hatt mange timer i en lik bil, og disse er jo helt nydelige. Han som hadde den jeg har kjørt hadde ikke noe problemer ihvertfall, og den bilen ble egentlig ganske hardt kjørt. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hagenisse Skrevet Juni 21, 2007 Forfatter Share Skrevet Juni 21, 2007 Jeg mener det er en enkel en, men er usikker. Og motoren tja... Fin lyd, bra bunndrag, men forsinkelsen når man slipper gassen er utrolig irriterende. Vanskelig å gire skikkelig med denne motoren også synes jeg. Kan være en vanesak, men. Litt mer sprut på toppen hadde heller ikke skadet. Hvis det er en vanlig M52 som jeg tror, så er det nok en viss mulighet for at et M50-innsug kommer på... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Johnny86 Skrevet Juni 21, 2007 Share Skrevet Juni 21, 2007 Hvis ikke har jo ESS hjelp til deg. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hagenisse Skrevet Juni 21, 2007 Forfatter Share Skrevet Juni 21, 2007 Det hjelper jo ikke. Det er ikke effekt jeg savner, men at karakteristikken er feil. Jeg liker turtallsmotorer. M52 er jo wannabe-diesel. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Johnny86 Skrevet Juni 21, 2007 Share Skrevet Juni 21, 2007 Hehe. Da er jeg med. Misforstod litt gitt. Uansett en nydelig bil. Tror du blir glad i denne. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
in2you Skrevet Juni 21, 2007 Share Skrevet Juni 21, 2007 Gratulerer med en rå-kul bil! såg veldig strøken ut denne ja! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
R Andersen Skrevet Juni 21, 2007 Share Skrevet Juni 21, 2007 Gratulerer med en fin coupë! Da er du klar for en tur til Ringen i August da vel? PS! Jeg vet om noen 20" bling bling felger til salgs... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ellingsen B. Skrevet Juni 21, 2007 Share Skrevet Juni 21, 2007 Igjen, grattis med Z3 coupe! Ser fin og velholdt ut! Vedr. eksos så er ikke utvalget så veldig stort. Jeg syns eisenmann var ok, scorpion tror jeg ikke leverer til Z3? Ellers kan jo sikkert G-power duge Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Frode H. Skrevet Juni 21, 2007 Share Skrevet Juni 21, 2007 Gratulerer med flott bil, hagenisse! Dette var litt overraskende! Nevnte ikke du Smart Roadster i en annen tråd? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
R Andersen Skrevet Juni 21, 2007 Share Skrevet Juni 21, 2007 Nevnte ikke du Smart Roadster i en annen tråd? Jeg tror jeg klarte å snakke han til fornuft... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hagenisse Skrevet Juni 21, 2007 Forfatter Share Skrevet Juni 21, 2007 Nevnte ikke du Smart Roadster i en annen tråd? Hihi, jo! Men 18. mai forandret ting litt. Samt litt økonomisk forandring.. PS! Jeg vet om noen 20" bling bling felger til salgs... Konge! Den krenger for mye nå altså. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
B.E.E. Skrevet Juni 21, 2007 Share Skrevet Juni 21, 2007 Gratulerer med en stilig bil som ser ut til å være godt holdt. Velkommen i 2,8 klubben by the way Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
oysteinw Skrevet Juni 21, 2007 Share Skrevet Juni 21, 2007 Grattis, og velkommen i den tøffeste klubben! Kan vel ikke annet enn å støtte opp om dette...gratulerer! Begynner jo nesten å bli "mange" coupeer ute på norske veier nå, spesiellt i entusiastmiljøer. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hagenisse Skrevet Juni 21, 2007 Forfatter Share Skrevet Juni 21, 2007 Så når starter vi Norsk Z3 Coupe klubb og leier rudskogen for oss selv? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå