Gå til innhold

Min '98 Z3 Coupe

Share

Anbefalte innlegg

Denna oljen din Hagenisse.. Gjennom simen du kjøpte den? Hvilken pris betalte du eventuelt?

har sett på 5w50 her oppe i Mobil1, men den koster jo 772,- før rabatt da for en 4 ltr dunk.. :roll:

ang olje kan jeg sikkert høre med luftwaffel ;-) han selger diverse olje ;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjeft'a, du med pyseseter.

Tchuu tchuu, Kim er tøffere enn toget Thomas!

Gjett om jeg skal prøvekjøre med den stolen! :o

PS! pass på ølvommen din..

HVa er egentlig en clutchstopper, og hva gjør den? Mulig jeg er teit nå men :oops:

Med clutch stopper kan du redusere dødgangen på clutchpedalen. Det er alltid noe vandring mellom gulvet og dit hvor clutchen faktisk kobler, så her kan du bestemme hvor mye\lite vandring du vil ha før cluthen kobler. Jeg har stilt min ganske langt ut, dvs mindre vandring så jeg vet nøyaktig hvor clutchen tar, og det er dermed lettere med raske girskift.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå er det en stund siden jeg har sett nissen fra Hokksund, men han pleier ikke ha så mye å slanke..)

Nuvel. Jeg har vel økt med ca 20 kilo siden vi så hverandre sist... :roll: Må være disse burgerne til Raymond..

Men i dag har bilen vært til hjulstillingskontroll hos Larsens bilservice i Sandvika (anbefalles!) og fått økt både camber og caster, samt rettet opp rattet. Resultatet ble helt topp. Kjører med ca 3 grader negativ camber og rundt 4 i caster. Veldig mye bedre enn før.

Også har jeg fått prøvd stolen under skikkelige forhold, nemlig NSK-treff på rudskogen. Og du verden for en forskjell! Er som natt og dag. Rett og slett helt fantastisk å kjøre uten å måtte holde seg fast. Nå trenger jeg bare belter slik at jeg sitter fast i innbremsingene også. Forandringene hjalp litt på rundtidene også; bestetid på 1.10.9. :)

Her skal det f... ikke tikke etter noen runder på banen slik 5w-30 gjorde..

Min tikker like bra med 10w-60, som den gjorde med 0w-30 den...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...