S.Arnesen Skrevet August 19, 2009 Share Skrevet August 19, 2009 Fordi jeg liker fart. It's not the fart that kills, it's the smell Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hagenisse Skrevet August 19, 2009 Forfatter Share Skrevet August 19, 2009 Fart rett frem da eller? Farta over den kulen på den lille banen er faktisk høyere enn i noen av svingene på Rudskogen. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hagenisse Skrevet August 22, 2009 Forfatter Share Skrevet August 22, 2009 Det er visstnok så sær lyd i bilen min at det må sjekkes ut nærmere! Opp med panseret! Hmm.. er det noe rart her? Eller her kanskje? Nei, må få flere til å se på det.. Og enda fler... Fanger opp mye rart når man glemmer skru av kameraet.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
E30_Dale Skrevet August 22, 2009 Share Skrevet August 22, 2009 Hehe, flere huer med forskjellig tankegang kan komme med mye ulikt Fin kjøring på bane, fint å sleppe å gire hele tiden og Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hagenisse Skrevet September 1, 2009 Forfatter Share Skrevet September 1, 2009 Trolig årets siste treff på Rudskogen i dag. Dessverre småregnet det stort sett hele tiden, men av de få rundene som var på tørt kom en tid på 1.09.35. Men den runden må jeg har gjort noe rart, for første parti (langsvingen stort sett) gikk faktisk raskere når det var vått og jeg hadde R. Andersen med som moralsk støtte. Optimaltiden i følge racechrono var 1.08.83 - så da kan det være målet på Rudskogen neste sesong. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
R Andersen Skrevet September 2, 2009 Share Skrevet September 2, 2009 Tror svaret på tiden i langsvingen er at du "jokket" på gassen når det var tørt, mens du holdt en jevn gass når det var vått. Taper litt tid på å slippe opp gassen hele tiden/ujevn kjøring. Min mening hvertfall. Ellers så syntest jeg du begynner å få det til bra, men alltids noe å forbedre.. 1;09 er bra tid med den bilen! Kunne jo ha lånt bort bilen da.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hagenisse Skrevet September 2, 2009 Forfatter Share Skrevet September 2, 2009 Kunne jo ha lånt bort bilen da.. Ja, var jo planen det, men plutselig var du borte.. Ellers har du nok helt rett. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
S.Arnesen Skrevet September 2, 2009 Share Skrevet September 2, 2009 Er jo trackday neste torsdag, om du vil teste skogen en gang til før vinteren Den dagen skal det bli strålende vær også har jeg bestemt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hagenisse Skrevet September 2, 2009 Forfatter Share Skrevet September 2, 2009 Hehe... tror det blir litt heftig. Skal jo kjøre fredag, lørdag og søndag på våler.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
S.Arnesen Skrevet September 2, 2009 Share Skrevet September 2, 2009 Hehe... tror det blir litt heftig. Skal jo kjøre fredag, lørdag og søndag på våler.. Kurant det vel, motoren rekker jo ikke å bli kald imellom vært banetreff Se på fine bilen ¨på venstre siden der æ gett Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hagenisse Skrevet September 2, 2009 Forfatter Share Skrevet September 2, 2009 Ja, fin bil, men sjåføren var jo av det vanskelige slaget og skulle ikke kjøre. Hørt slikt.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
S.Arnesen Skrevet September 2, 2009 Share Skrevet September 2, 2009 Ja, fin bil, men sjåføren var jo av det vanskelige slaget og skulle ikke kjøre. Hørt slikt.. Hørte noe rykter om at eieren har kjøpt seg red stuff klosser. og er på utkikk etter en "holdesegpåplassisete" løsning Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hagenisse Skrevet September 2, 2009 Forfatter Share Skrevet September 2, 2009 Redstuff? Hvorfor ikke yellowstuff? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
S.Arnesen Skrevet September 2, 2009 Share Skrevet September 2, 2009 Redstuff? Hvorfor ikke yellowstuff? Sånn som jeg forsto det så var redstuff mer egnet, fikk beskjed om at yellowstuff egnet seg dårlig til dagligdags kjøring Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hagenisse Skrevet September 2, 2009 Forfatter Share Skrevet September 2, 2009 Det er bare tull - de fungerer helt topp til vanlig bruk. Selv råere klosser fungerer helt greit til daglig, så lenge man kan leve med støy og støv.. Rene race-klosser som trenger varme er derimot kanskje ikke helt greia til vanlig, men yellowstuff er laaangt unna det. Og; gult er kult! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå