Gå til innhold

Min '98 Z3 Coupe

Share

Anbefalte innlegg

• 2 weeks later...

Trolig årets siste treff på Rudskogen i dag. Dessverre småregnet det stort sett hele tiden, men av de få rundene som var på tørt kom en tid på 1.09.35.

Men den runden må jeg har gjort noe rart, for første parti (langsvingen stort sett) gikk faktisk raskere når det var vått og jeg hadde R. Andersen med som moralsk støtte. Optimaltiden i følge racechrono var 1.08.83 - så da kan det være målet på Rudskogen neste sesong. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tror svaret på tiden i langsvingen er at du "jokket" på gassen når det var tørt, mens du holdt en jevn gass når det var vått. Taper litt tid på å slippe opp gassen hele tiden/ujevn kjøring. Min mening hvertfall. Ellers så syntest jeg du begynner å få det til bra, men alltids noe å forbedre.. :wink: 1;09 er bra tid med den bilen!

Kunne jo ha lånt bort bilen da.. :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er bare tull - de fungerer helt topp til vanlig bruk. Selv råere klosser fungerer helt greit til daglig, så lenge man kan leve med støy og støv..

Rene race-klosser som trenger varme er derimot kanskje ikke helt greia til vanlig, men yellowstuff er laaangt unna det.

Og; gult er kult! :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...