hagenisse Skrevet September 6, 2009 Forfatter Share Skrevet September 6, 2009 Du og den posørbilen din er jo bare å kjøre forbi i yttersving! Glenn, link? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Springsteen Skrevet September 6, 2009 Share Skrevet September 6, 2009 Skal jeg melde meg som forbikjøringsbøye gjerne? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Glenno Skrevet September 6, 2009 Share Skrevet September 6, 2009 Du og den posørbilen din er jo bare å kjøre forbi i yttersving! Glenn, link? He he da skal du være kjapp . Kom på msn så tar vi det der. Ingen link. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Geir Anders Skrevet September 6, 2009 Share Skrevet September 6, 2009 Du og den posørbilen din er jo bare å kjøre forbi i yttersving! Glenn, link? Vi får se da vettu.. regner det så hjelper jo ikke pysedekka dine Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hans Wilhelm Skrevet September 6, 2009 Share Skrevet September 6, 2009 Hvis ingen vil slippe noen forbi blir det jo bare kø... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hagenisse Skrevet September 6, 2009 Forfatter Share Skrevet September 6, 2009 Hehe. Fungerer veldig bra på vått de faktisk, men kanskje ikke like brutal forskjell som på tørt. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kaptein Vom Skrevet September 6, 2009 Share Skrevet September 6, 2009 Flytt dere alle jeg skal frem. Sitter i kø om morgenen når jeg skal på jobb. Drar ikke på vaalerbanen for å sitte i kø Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dr_S Skrevet September 6, 2009 Share Skrevet September 6, 2009 Slappfisk, la andre polere bilen for deg? =) Vet du forresten hvor mye han tar for å fylle gass på klimaen? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hagenisse Skrevet September 6, 2009 Forfatter Share Skrevet September 6, 2009 Jeg har da aldri brukt maskin, så han måtte jo demonstrere! Det avhenger av mengden gass. Han har bruker her så du kan jo prøve en PM.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hagenisse Skrevet Oktober 18, 2009 Forfatter Share Skrevet Oktober 18, 2009 Da var bilen parkert for vinteren. Blir 6 triste måneder, men håper å få på plass noen små oppgraderinger før sesongen starter igjen. Blir ikke all verden da det er grisedyrt å kjøre såpass mye som jeg har gjort i år - og planen er å kjøre like mye neste år. Fasiten ble ca 500 runder fordelt på rudskogen, våler og mantorp. I tillegg kommer det over 160 runder på nye biten på våler og noen ganger på autoslalom. Km-standen står nå på ca 79.400, og dermed har jeg kjørt 10.000 med den i år. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Glenno Skrevet Oktober 18, 2009 Share Skrevet Oktober 18, 2009 Ikke dårlig, det ble noen km på bane det gitt . (Parkerte min idag jeg også, så da blir det 5mnd dvale og hele neste sommer sesongen på bukker får jeg tid og ork). Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hagenisse Skrevet Oktober 18, 2009 Forfatter Share Skrevet Oktober 18, 2009 Jaha? Hva er planen? Ingen kjøring? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Naitsirk Skrevet Oktober 18, 2009 Share Skrevet Oktober 18, 2009 Sette bort en bakhjulstrekker når snøen nærmer seg!?! Dere er gærne hehe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hagenisse Skrevet Oktober 18, 2009 Forfatter Share Skrevet Oktober 18, 2009 Eier ikke bilkontroll, så må det. Ellers blir det dyrt. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Naitsirk Skrevet Oktober 18, 2009 Share Skrevet Oktober 18, 2009 Kjøp deg en e30 og øv Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå