hagenisse Skrevet Mai 7, 2010 Forfatter Share Skrevet Mai 7, 2010 Tramp tramp tramp på en smurf! Tramp tramp tramp på en smurf! smurfer løper ikke fort, så tramp dem ned og tørk dem bort, tramp tramp tramp på en smurf! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hagenisse Skrevet Mai 9, 2010 Forfatter Share Skrevet Mai 9, 2010 Da har jeg vært på Rudskogen igjen sammen med Peugeot sport klubben. Eller.. det var kanskje 7-8 av dem. Totalt ca 15 kjørende biler? Helt komisk få biler, og dermed kunne man jo kjøre som man ville. Knall det. Gikk litt tregere enn sist, 1.08.97. Må ha vært sterk motvind! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
S.Arnesen Skrevet Mai 9, 2010 Share Skrevet Mai 9, 2010 Nei dæven. Hvorfor visste jeg ikke om det Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hans Wilhelm Skrevet Mai 9, 2010 Share Skrevet Mai 9, 2010 Nei dæven. Hvorfor visste jeg ikke om det Siden du spør; du følger ikke godt nok med! Hør med nissen, han har kontroll! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hagenisse Skrevet Mai 9, 2010 Forfatter Share Skrevet Mai 9, 2010 Nei dæven. Hvorfor visste jeg ikke om det Kjøring i morgen (08-16) og på fredag (17-21) på samme gjøkebane. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
S.Arnesen Skrevet Mai 9, 2010 Share Skrevet Mai 9, 2010 Nei dæven. Hvorfor visste jeg ikke om det Siden du spør; du følger ikke godt nok med! Hør med nissen, han har kontroll! hehe. Sant det, men er inne på rudskogens nettsider rett som det er. Problemet er å få med seg det at man kan dra å kjøre på f.eks peugeot's sine treff osv.... Nei dæven. Hvorfor visste jeg ikke om det Kjøring i morgen (08-16) og på fredag (17-21) på samme gjøkebane. Får ikke vært der så tidlig i morgen, så da rekker jeg nok ikke noe førermøte. Skal du opp å kjøre i morgen? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hagenisse Skrevet Mai 9, 2010 Forfatter Share Skrevet Mai 9, 2010 Ja. Det er en sandefjordsgjeng som arrangerer, og det er ganske dyrt (1000,-), men sist jeg hørte var det 21 påmeldte - noe som jo skulle tilsi ekstremt med kø og masse ventetid. Sikkert ikke noe problem om man plumper innom litt senere, men det kan jeg sjekke ut i morgen hvis interessant. Tviler egentlig på at det blir noe førermøte.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
S.Arnesen Skrevet Mai 9, 2010 Share Skrevet Mai 9, 2010 Jeg får nok ikke vært der såppass tidlig at det er verdt å betale en høvding for å kjøre dessverre.. Får se om jeg får tatt en tur opp å tittet litt ihvertfall Angående bmwcc helgen, er det slik å forstå at det er mindre kø og venting for å kjøre på søndagen? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hagenisse Skrevet Mai 9, 2010 Forfatter Share Skrevet Mai 9, 2010 Tja.. det var regelen før, men var vel rapporter om greit med kjøretid på lørdagen i fjor. Uansett er det kø, kø og atter kø i forhold til disse treffene. Du får ta med hjelm så kan du bli med ut å smake sand! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
S.Arnesen Skrevet Mai 9, 2010 Share Skrevet Mai 9, 2010 Tja.. det var regelen før, men var vel rapporter om greit med kjøretid på lørdagen i fjor. Uansett er det kø, kø og atter kø i forhold til disse treffene.Du får ta med hjelm så kan du bli med ut å smake sand! Ok. Da får jeg vurdere pass for hele helgen da Takker for tilbudet Så får jeg sjangsen til å se sporvalg og bremsepunktene til en som er mer rutinert enn meg på skogen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hagenisse Skrevet Mai 10, 2010 Forfatter Share Skrevet Mai 10, 2010 Og da jeg har jeg vært på Rudskogen i dag også. 1.08.8 i dag også, merkelig nok en av de aller første rundene jeg kjørte.. Film fra i går er i linken i signaturen som vanlig. Må innrømme at jeg er litt lei Rudskogen etter 120++ runder på to dager.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gunnar Skrevet Mai 10, 2010 Share Skrevet Mai 10, 2010 Hehe. Du får det til. Blir bare preik med meg. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
S.Arnesen Skrevet Mai 10, 2010 Share Skrevet Mai 10, 2010 Blir bare preik med meg. Blir sånn når man har en m5 som står uten dekk og felger vettu Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hagenisse Skrevet Mai 11, 2010 Forfatter Share Skrevet Mai 11, 2010 1'ern duger! Satser på at du blir med til Våler i juni. S.Arnesen, har ikke Z3 Coupe fantastisk god sidestøtte orginalt? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
S.Arnesen Skrevet Mai 11, 2010 Share Skrevet Mai 11, 2010 S.Arnesen, har ikke Z3 Coupe fantastisk god sidestøtte orginalt? Føltes akkuratt som setene i 7'rn til Sjøbuse Men jeg kan ikke huske at setene var så dårlig i min. Er Kanskje fordi jeg kjører pener i svingene Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå