Gå til innhold

Min '98 Z3 Coupe

Share

Anbefalte innlegg

Da har jeg vært på Rudskogen igjen sammen med Peugeot sport klubben. Eller.. det var kanskje 7-8 av dem. Totalt ca 15 kjørende biler? Helt komisk få biler, og dermed kunne man jo kjøre som man ville. Knall det. :mrgreen:

Gikk litt tregere enn sist, 1.08.97. Må ha vært sterk motvind!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei dæven. Hvorfor visste jeg ikke om det :(

Siden du spør; du følger ikke godt nok med! Hør med nissen, han har kontroll!

hehe. Sant det, men er inne på rudskogens nettsider rett som det er. Problemet er å få med seg det at man kan dra å kjøre på f.eks peugeot's sine treff osv....

Nei dæven. Hvorfor visste jeg ikke om det :(

Kjøring i morgen (08-16) og på fredag (17-21) på samme gjøkebane. :wink:

Får ikke vært der så tidlig i morgen, så da rekker jeg nok ikke noe førermøte. Skal du opp å kjøre i morgen?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja. Det er en sandefjordsgjeng som arrangerer, og det er ganske dyrt (1000,-), men sist jeg hørte var det 21 påmeldte - noe som jo skulle tilsi ekstremt med kø og masse ventetid.

Sikkert ikke noe problem om man plumper innom litt senere, men det kan jeg sjekke ut i morgen hvis interessant. Tviler egentlig på at det blir noe førermøte..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg får nok ikke vært der såppass tidlig at det er verdt å betale en høvding for å kjøre dessverre.. Får se om jeg får tatt en tur opp å tittet litt ihvertfall :)

Angående bmwcc helgen, er det slik å forstå at det er mindre kø og venting for å kjøre på søndagen?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tja.. det var regelen før, men var vel rapporter om greit med kjøretid på lørdagen i fjor. Uansett er det kø, kø og atter kø i forhold til disse treffene.

Du får ta med hjelm så kan du bli med ut å smake sand!

Ok. Da får jeg vurdere pass for hele helgen da :)

Takker for tilbudet :) Så får jeg sjangsen til å se sporvalg og bremsepunktene til en som er mer rutinert enn meg på skogen :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Og da jeg har jeg vært på Rudskogen i dag også. :mrgreen: 1.08.8 i dag også, merkelig nok en av de aller første rundene jeg kjørte..

Film fra i går er i linken i signaturen som vanlig. Må innrømme at jeg er litt lei Rudskogen etter 120++ runder på to dager..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

S.Arnesen, har ikke Z3 Coupe fantastisk god sidestøtte orginalt? :)

Føltes akkuratt som setene i 7'rn til Sjøbuse :lol: Men jeg kan ikke huske at setene var så dårlig i min. Er Kanskje fordi jeg kjører pener i svingene :wink::oops:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...