Gå til innhold

Min '98 Z3 Coupe

Share

Anbefalte innlegg

Jepp! Jeg skjønner godt hvorfor raid-ratt er populære i porsche-kretser. Nyere M-biler har jo gode ratt, men på eldre BMW er det håpløse greier. Meeen, det er faktisk vanskelig å ratte fort - da rattet både er betydelig mindre og ikke helt rundt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg vil også ha mobilholder. Kan du ikke ta en ///Naitsirk hos meg da nissen. Bilen står hjemme ulåst ikveld, ha ha.

Hører du har vært på noen bane treff iår. Hvor mange har det blitt sålangt?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det der med urunde ratt har jeg ikke skjønt helt...

Fungerer helt fint til vanlig kjøring, eller banekjøring hvor man ikke trenger ta nytt grep. Men det føles merkelig når man må ratte fort. Det er nok en grunn til at løpsbiler hvor man har mye heftig ratting (rally osv) er runde med gul stripe :wink:

Dr_S; ligger til salgs det... :)

Forøvrig ble det 100 runder til på Rudskogen i helga. Ny bestetid på 1.08.6.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Blinket på en når jeg passerte Mjøndalen ja. Kan vel ikke ha vært så mange ute i regnet.. :)

På vei hjem fra Autoslalom, så da er fasiten 5 banedager og 3 autoslalom så langt i år. Blir nok en stund til neste gang nå, men skal prøve fikse litt småtteri før den tid.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da stemte det visst, er jo ikke så mange grå ute på veiene akkurat. Jeg var litt treg med å blinke tilbake da jeg nøt utsikten utover elven, så prøvde meg med et par kjappe på bremsen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hagenisse, du er jo som jeg har forstått, endel på banetreff. Er keen på å prøve min på bane en gang óg, men har aldri kjørt på bane, og bilen er fullstendig std. Vet du når og evt hvor det kunne passet en slik en som meg å kjøre? Er hjelm påbudt? Hvis ja, er det ok med gammaldags pottehjelm?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hjelm er påbudt på de aller fleste treffene ja, men det meste er godkjent. Evnt koster helt ok halvhjelmer 399,- på biltema.

Anbefaler treffene til sportsvognklubben. Ryddige og effektive arrangement. Kveldstreffene på Rudskogen er fine og den 26. juni er det også en hel dag på våler. Ellers er det god trening å bli med på autoslalomen på gardermoen også!

Men pass på.. er lett å bli bitt av basillen og da må du plutselig ha dekk, bremser, understell, stol osv.. :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...