hagenisse Skrevet Mai 15, 2010 Forfatter Share Skrevet Mai 15, 2010 Satt i en ny brakett til mobilholderen i dag sånn at jeg slipper den stygge sugekoppen i vinduet. Godt fornøyd! Mobilen brukes som laptimer selvsagt. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ellingsen B. Skrevet Mai 15, 2010 Share Skrevet Mai 15, 2010 Ble nice med det nye rattet. Sikkert mye diggere å holde i enn de enkle, altfortynne og ræva orginalrattene som er på nesten alle bimmere.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hagenisse Skrevet Mai 15, 2010 Forfatter Share Skrevet Mai 15, 2010 Jepp! Jeg skjønner godt hvorfor raid-ratt er populære i porsche-kretser. Nyere M-biler har jo gode ratt, men på eldre BMW er det håpløse greier. Meeen, det er faktisk vanskelig å ratte fort - da rattet både er betydelig mindre og ikke helt rundt. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Glenno Skrevet Mai 16, 2010 Share Skrevet Mai 16, 2010 Jeg vil også ha mobilholder. Kan du ikke ta en ///Naitsirk hos meg da nissen. Bilen står hjemme ulåst ikveld, ha ha. Hører du har vært på noen bane treff iår. Hvor mange har det blitt sålangt? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hagenisse Skrevet Mai 16, 2010 Forfatter Share Skrevet Mai 16, 2010 3 treff på rudskogen og 2 på gardermoen så langt. Ikke all verdens med andre ord. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gunnar Skrevet Mai 23, 2010 Share Skrevet Mai 23, 2010 Mer enn de fleste.. Det der med urunde ratt har jeg ikke skjønt helt... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dr_S Skrevet Mai 23, 2010 Share Skrevet Mai 23, 2010 Selge det gamle rattet eller? =) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hagenisse Skrevet Mai 23, 2010 Forfatter Share Skrevet Mai 23, 2010 Det der med urunde ratt har jeg ikke skjønt helt... Fungerer helt fint til vanlig kjøring, eller banekjøring hvor man ikke trenger ta nytt grep. Men det føles merkelig når man må ratte fort. Det er nok en grunn til at løpsbiler hvor man har mye heftig ratting (rally osv) er runde med gul stripe Dr_S; ligger til salgs det... Forøvrig ble det 100 runder til på Rudskogen i helga. Ny bestetid på 1.08.6. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gunnar Skrevet Mai 24, 2010 Share Skrevet Mai 24, 2010 Gratulerer! Det begynner å lukte modde-tid enten av bil eller fører nå igjen nissen, for nå er du ganske stabil på 1.08 på hvert eneste treff... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
N.E.W. Skrevet Mai 24, 2010 Share Skrevet Mai 24, 2010 Heisann, Det var ikke tilfeldigvis du som blinket på meg idag, på vei ut fra Drammen, retning Kongsberg? Uansett, var i allefall en sølvgrå Z3C med stoneguards..... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hagenisse Skrevet Mai 24, 2010 Forfatter Share Skrevet Mai 24, 2010 Blinket på en når jeg passerte Mjøndalen ja. Kan vel ikke ha vært så mange ute i regnet.. På vei hjem fra Autoslalom, så da er fasiten 5 banedager og 3 autoslalom så langt i år. Blir nok en stund til neste gang nå, men skal prøve fikse litt småtteri før den tid. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
N.E.W. Skrevet Mai 24, 2010 Share Skrevet Mai 24, 2010 Da stemte det visst, er jo ikke så mange grå ute på veiene akkurat. Jeg var litt treg med å blinke tilbake da jeg nøt utsikten utover elven, så prøvde meg med et par kjappe på bremsen. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hagenisse Skrevet Mai 24, 2010 Forfatter Share Skrevet Mai 24, 2010 La merke til det Så ikke at det var en coupe før du var veldig nærme, og skjønte aldri heller hvem det kunne være, men pleier blinke på alle Z3'er. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
N.E.W. Skrevet Mai 24, 2010 Share Skrevet Mai 24, 2010 Hagenisse, du er jo som jeg har forstått, endel på banetreff. Er keen på å prøve min på bane en gang óg, men har aldri kjørt på bane, og bilen er fullstendig std. Vet du når og evt hvor det kunne passet en slik en som meg å kjøre? Er hjelm påbudt? Hvis ja, er det ok med gammaldags pottehjelm? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hagenisse Skrevet Mai 24, 2010 Forfatter Share Skrevet Mai 24, 2010 Hjelm er påbudt på de aller fleste treffene ja, men det meste er godkjent. Evnt koster helt ok halvhjelmer 399,- på biltema. Anbefaler treffene til sportsvognklubben. Ryddige og effektive arrangement. Kveldstreffene på Rudskogen er fine og den 26. juni er det også en hel dag på våler. Ellers er det god trening å bli med på autoslalomen på gardermoen også! Men pass på.. er lett å bli bitt av basillen og da må du plutselig ha dekk, bremser, understell, stol osv.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå