N.E.W. Skrevet Mai 24, 2010 Share Skrevet Mai 24, 2010 Flott, takk for gode råd. Da skal jeg sjekke litt hva som passer så dukker jeg nok opp på ett eller annet snart. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hagenisse Skrevet Mai 25, 2010 Forfatter Share Skrevet Mai 25, 2010 Glenno tok haugevis av bilder fra Gardermoen på mandag. Filmer fra både Gardermoen og Rudskogen i helga er i signaturen min. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hagenisse Skrevet Juni 12, 2010 Forfatter Share Skrevet Juni 12, 2010 Ja, da har det vært en produktiv helg. På fredag fikk bilen nye endeledd og bærearmsforinger fra treehouse racing. Blir spennende å se hvordan det etter den har vært på hjulstillingskontroll. I dag ble det en kveld i Dr_S sin ånd. Masse gnikk! Kjekt å vaske når andre gjør det for deg! Gnikkekongen Hans Wilhelm i aksjon! Ferdig gnikket. Tipper man får et kjempeinntrykk av iphone-bilder! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hans Wilhelm Skrevet Juni 12, 2010 Share Skrevet Juni 12, 2010 Tok du ingen bilder av min da eller??? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gunnar Skrevet Juni 13, 2010 Share Skrevet Juni 13, 2010 Fin 1er! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hans Wilhelm Skrevet Juni 13, 2010 Share Skrevet Juni 13, 2010 Her gnikker og gnukker vi hele kvelden så er det 1'eren du ser... Men ja, det er en knall bil. 07 118d med full m-pakke, oppgradert stereo og litt annetsmåtteri. Jeg som kjøpte den ny, men nå er det min svigerinne som har den. Hun er i syden sammen med kona så da "disponerer" jeg bilen som det heter... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dr_S Skrevet Juni 13, 2010 Share Skrevet Juni 13, 2010 Haha!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
R Andersen Skrevet Juni 13, 2010 Share Skrevet Juni 13, 2010 Hva måtte du betale for Treehouse-saken? Du skulle ha sagt ifra, så kunne vi hatt en liten fellesbestilling. Har vurdert de selv. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hagenisse Skrevet Juni 13, 2010 Forfatter Share Skrevet Juni 13, 2010 Bestilte på bimmerworld. Tror det kom på ca 2500,- for de og endeleddene. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dr_S Skrevet Juni 13, 2010 Share Skrevet Juni 13, 2010 Hvordan ser endeleddene ut? Bilde? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Glenno Skrevet Juni 13, 2010 Share Skrevet Juni 13, 2010 Ha ha nå sjønte jeg hvorfor HW sendte mld og ba meg opp til til dere igår . Så proft ut med nye utsyret HW har kjøpt. Ble det full shine pakke eller bare vask? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hans Wilhelm Skrevet Juni 13, 2010 Share Skrevet Juni 13, 2010 Vi kjørte 3-step på begge bilenne Glenn. Vasket faktisk bilene ute i regnværet før vi kjørte de inn og tørket de. Har jo kjøpt sånn fancy håndkle som Helge har skrytt så av til å tørke med. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Glenno Skrevet Juni 13, 2010 Share Skrevet Juni 13, 2010 Ja det håndkle var helt rått. Var opp hos Helge i efta og Bente måtte jo selvsagt demonstrere. Om det er samme sette Helge kjøpte, var den voksen helt rå på blankhet. Hagenissen har vel nesten samme farge, så regner med det ble veldig bra resultat. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hans Wilhelm Skrevet Juni 13, 2010 Share Skrevet Juni 13, 2010 Tror det skal være samme Helge bruker ja. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
helgeb Skrevet Juni 14, 2010 Share Skrevet Juni 14, 2010 er ikke den samme som jeg har brukt, istedet for carnuba voksen(step3) bruker jeg en som heter syntetic sealent no 21 til mirror glaze serien, denne er bare helt rå! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå