///Mysild Skrevet Juni 14, 2010 Share Skrevet Juni 14, 2010 Jeg måtte inn å sjekke om det stemte at bilen din fikk stell... men det var jo ikke du som gjorde jobben virker det som, så da telles det vel ikke? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hagenisse Skrevet Juni 14, 2010 Forfatter Share Skrevet Juni 14, 2010 Å joda. Gikk først over med noe gugge, så tok jeg en ny runde med noe annen gugge, før det ble ENDA en runde med fra en flaske med mye fancy ord på. Så brukte jeg ruterens på rutene og sånn sort WOW! på alt av sorte detaljer. Fin greie forøvrig. Monterte også ny firepunkt av den mer gatevennlige typen. Har nemlig montert inn den gamle beltestanga igjen, og den passer dårlig med de brede 3" beltene jeg hadde. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
R Andersen Skrevet Juni 14, 2010 Share Skrevet Juni 14, 2010 Bytt nick til Putsnisse... Hver gang jeg er innom tråden din, så får jeg lyst på Z3 coupè..... Kule biler! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hagenisse Skrevet Juni 14, 2010 Forfatter Share Skrevet Juni 14, 2010 Mange til salgs, til og med en M! Men ettersom du kjører fra de fleste med supertouringen så er det bare teit at du kjøper deg ordentlig bil! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Mysild Skrevet Juni 14, 2010 Share Skrevet Juni 14, 2010 Å joda. Gikk først over med noe gugge, så tok jeg en ny runde med noe annen gugge, før det ble ENDA en runde med fra en flaske med mye fancy ord på. Så brukte jeg ruterens på rutene og sånn sort WOW! på alt av sorte detaljer. Fin greie forøvrig.Monterte også ny firepunkt av den mer gatevennlige typen. Har nemlig montert inn den gamle beltestanga igjen, og den passer dårlig med de brede 3" beltene jeg hadde. ikke værst... kunnskapene dine er overveldene hehe... men ja, z3 er også en bil jeg kunne tenke meg... men føler skal det først bli en tass, så er jo elisen også ganske rå! og ikek minst z4 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hagenisse Skrevet Juni 14, 2010 Forfatter Share Skrevet Juni 14, 2010 Elise stiller i en litt annen liga enn Z3 Coupe, på godt og vondt. Jeg har veldig lyst på en, men er usikker om jeg faktisk orker leve med en. Grisemoro PÅ banen, men både turen dit og pakking før er neppe like gøyalt.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Mysild Skrevet Juni 14, 2010 Share Skrevet Juni 14, 2010 Ja, er jo grei når man kommer inn i den, men noe trang å gå inn og ut av hehe... men på medium og små baner, er den nok kjemepgøy! Tommy var jo i en annen klasse en alle andre på Reve iaf... og pakking? hva er det? et ekstra sett med sokker, og en rein bokser så har man vel det man trenger for å kjøre bil i to dager? heheh Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Torek Skrevet Juni 15, 2010 Share Skrevet Juni 15, 2010 Elise stiller i en litt annen liga enn Z3 Coupe, på godt og vondt. Jeg har veldig lyst på en, men er usikker om jeg faktisk orker leve med en. Grisemoro PÅ banen, men både turen dit og pakking før er neppe like gøyalt.. Hehe..jeg satt på med en Lotus Exige 240R fra Bergen til Vålerbanen i fjor sommer. Det er sååå mye kjøreglede både med tanke på prestanda og lydbilde at du glemmer alt det vonde! Satt også på med en Porsche 996 GT2 med 650 hk på samme turen, men Lotusen var en mye heftigere opplevelse! ..men så er jeg bare en unge fortsatt da Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hagenisse Skrevet Juni 15, 2010 Forfatter Share Skrevet Juni 15, 2010 Jeg tenker det er slik en stund. Så etterhvert kommer ulempene. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rannem Skrevet Juni 19, 2010 Share Skrevet Juni 19, 2010 Hilste på deg igår Hagenisse, mens du satt i telefonen. Kjørte forbi deg i en Porsche 944 Turbo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hagenisse Skrevet Juni 19, 2010 Forfatter Share Skrevet Juni 19, 2010 Aha. La merke til Porschen, men var opptatt med å finne ut om det var kø på veien til Våler eller ikke. Forøvrig har det vært noen travle dager for bilen. Hjulstilling på torsdag, oljeskift og etterfylling av klima på fredag, og en hel dag på Våler på lørdag. Denne gangen var ikke dekkstablene der, og dermed ble det et sekund raskere enn i fjor - 1.48.7 Bilen er mye mer skummel å kjøre nå, spesielt på vått, noe som skyldes at den nå står med -0.6mm spissing foran. Fantastisk mye bedre innstyring enn tidligere, men kan ikke kjøre like brutalt igjennom raske svinger. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hagenisse Skrevet Juni 20, 2010 Forfatter Share Skrevet Juni 20, 2010 To bilder jeg fant liggende og slenge på nettet.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rune B. Skrevet Juni 22, 2010 Share Skrevet Juni 22, 2010 Flott kjøring som vanlig! Ser veldig avslappende og udramatisk ut med din kjørestil, men det går jo uhyggelig fort likevel... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hagenisse Skrevet Juni 22, 2010 Forfatter Share Skrevet Juni 22, 2010 Utrolig hva filmen kamuflerer! Jeg er slettes ikke spesielt rolig. Flere bilder: Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
S.Arnesen Skrevet Juni 22, 2010 Share Skrevet Juni 22, 2010 Tror øynene mine lurer meg litt her, men det ser ut som om du har litt sleng på rumpa? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå