Gå til innhold

Min '98 Z3 Coupe

Share

Anbefalte innlegg

Å joda. Gikk først over med noe gugge, så tok jeg en ny runde med noe annen gugge, før det ble ENDA en runde med fra en flaske med mye fancy ord på. Så brukte jeg ruterens på rutene og sånn sort WOW! på alt av sorte detaljer. Fin greie forøvrig.

Monterte også ny firepunkt av den mer gatevennlige typen. Har nemlig montert inn den gamle beltestanga igjen, og den passer dårlig med de brede 3" beltene jeg hadde.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Å joda. Gikk først over med noe gugge, så tok jeg en ny runde med noe annen gugge, før det ble ENDA en runde med fra en flaske med mye fancy ord på. Så brukte jeg ruterens på rutene og sånn sort WOW! på alt av sorte detaljer. Fin greie forøvrig.

Monterte også ny firepunkt av den mer gatevennlige typen. Har nemlig montert inn den gamle beltestanga igjen, og den passer dårlig med de brede 3" beltene jeg hadde.

ikke værst... kunnskapene dine er overveldene :-)

hehe... men ja, z3 er også en bil jeg kunne tenke meg... men føler skal det først bli en tass, så er jo elisen også ganske rå! og ikek minst z4 :-D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, er jo grei når man kommer inn i den, men noe trang å gå inn og ut av hehe... men på medium og små baner, er den nok kjemepgøy! Tommy var jo i en annen klasse en alle andre på Reve iaf...

og pakking? hva er det? et ekstra sett med sokker, og en rein bokser så har man vel det man trenger for å kjøre bil i to dager? :-P heheh

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Elise stiller i en litt annen liga enn Z3 Coupe, på godt og vondt. Jeg har veldig lyst på en, men er usikker om jeg faktisk orker leve med en. Grisemoro PÅ banen, men både turen dit og pakking før er neppe like gøyalt..

Hehe..jeg satt på med en Lotus Exige 240R fra Bergen til Vålerbanen i fjor sommer. Det er sååå mye kjøreglede både med tanke på prestanda og lydbilde at du glemmer alt det vonde! Satt også på med en Porsche 996 GT2 med 650 hk på samme turen, men Lotusen var en mye heftigere opplevelse!

..men så er jeg bare en unge fortsatt da ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Aha. La merke til Porschen, men var opptatt med å finne ut om det var kø på veien til Våler eller ikke. :)

Forøvrig har det vært noen travle dager for bilen. Hjulstilling på torsdag, oljeskift og etterfylling av klima på fredag, og en hel dag på Våler på lørdag. Denne gangen var ikke dekkstablene der, og dermed ble det et sekund raskere enn i fjor - 1.48.7 :)

Bilen er mye mer skummel å kjøre nå, spesielt på vått, noe som skyldes at den nå står med -0.6mm spissing foran. Fantastisk mye bedre innstyring enn tidligere, men kan ikke kjøre like brutalt igjennom raske svinger.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...