///Naitsirk Skrevet August 8, 2010 Share Skrevet August 8, 2010 Feil? Syns det ser heeelt riktig ut jeg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hagenisse Skrevet August 10, 2010 Forfatter Share Skrevet August 10, 2010 Da har jeg vært på tidenes beste banetreff på Knutstorp. Det var rett og slett helt sjef, til tross for 550km til banen. Veldig godt organisert, med mange instruktører (inkl. STCC-göransson), frokost og lunsj samt veldig ryddig opplegg rundt når man skulle kjøre. Var delt i tre grupper, og jeg ble opprinnelig plassert i "grønn" gruppe, som var nybegynnere og folk som aldri hadde kjørt på Knutstorp før. Det ble bare tullball.. kjørte ett heat sammen med folk som snurret på sporvalgsvisningen (!), så det utviklet seg fort til VM i forbikjøring. En bil tok jeg igjen kanskje 5-6 ganger på samme heatet, og halvparten dro jeg i fra når jeg var på nedkjølingsrunde.. Ble derfor fort flyttet opp i "gul"-gruppe hvor det gikk betraktelig raskere unna, og det passet perfekt. Tok igjen noen, ble tatt igjen av noen, men selv med MANGE biler på banen samtidig fløt ting veldig bra. I tillegg fantes "rød"-gruppe hvor det stort sett var biler som Nissan GTR og Porsche GT3RS - og de går en smule bedre enn min bil gitt... Trenger ikke akkurat slippe opp gassen for at de skal få passere.. Også banen da... Knutstorp er helt konge! Fantastisk tøff bane. Litt som en stor versjon av nye biten på våler. Opp og ned, og flere svinger som kan tas med fullt pådrag. Skal garantert tilbake hit! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gunnar Skrevet August 11, 2010 Share Skrevet August 11, 2010 Du er jo en luring som stiller i grønn gruppe da. Selv om det er helt ny bane for deg, så er du et par hakk over nybegynner. Lære du noe da? Kjekt at du syns det var ålright, du var jo litt skeptisk på forhånd. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hagenisse Skrevet August 11, 2010 Forfatter Share Skrevet August 11, 2010 Jeg ble jo flyttet til grønn. Alle som ikke hadde kjørt der før ble det, pga mange påmeldte i gul. Ja, ble positivt overrasket! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
helgeb Skrevet August 11, 2010 Share Skrevet August 11, 2010 høres ut som en morsom bane,, hvor mange mil på bane er egentlig bilen din gått denne sesongen?? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Naitsirk Skrevet August 11, 2010 Share Skrevet August 11, 2010 Lenger enn den har gått på vei Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hagenisse Skrevet August 11, 2010 Forfatter Share Skrevet August 11, 2010 Mil gidder jeg ikke helt regne ut, men det har blitt ca 300 runder på rudskogen, ca 80 på knutstorp, ca 60 på hele våler, ca 100 på gamle våler og 25 på 2+3. I tillegg har jeg jo kjørt 4 autoslalom. Alt for lite egentlig. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hagenisse Skrevet August 11, 2010 Forfatter Share Skrevet August 11, 2010 Filmer fra Knutstorp, og Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
316 Skrevet August 11, 2010 Share Skrevet August 11, 2010 Flink gutt du, men har litt å lære av denne karen: http://www.youtube.com/watch?v=zwCp_Agk ... re=related Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stoppie_Master Skrevet August 11, 2010 Share Skrevet August 11, 2010 Du har en lang tråd her på bilen din Så jeg får spørre uten å ha lest igjennom, har du vært på breisladd kjøring med bilen? Og ikke minst... Du har en TØFF bil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Naitsirk Skrevet August 11, 2010 Share Skrevet August 11, 2010 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hagenisse Skrevet August 11, 2010 Forfatter Share Skrevet August 11, 2010 Så jeg får spørre uten å ha lest igjennom, har du vært på breisladd kjøring med bilen Jeg får nervøse rykninger og holder på å gjøre i buksa hver gang jeg må kontrastyre, så gjett! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stoppie_Master Skrevet August 11, 2010 Share Skrevet August 11, 2010 hehe. Så nu ut som du har en ryddig kjøring da Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hagenisse Skrevet August 15, 2010 Forfatter Share Skrevet August 15, 2010 Fant dette på nettet et sted.. Likte det godt! Forsåvidt kjørt en autoslalom til, uten at høyere sperre ser ut til å hjelpe så mye på tidene. Racechrono sa riktignok 1.03.98 som optimaltid, så målet på SS2 må vel være 1.04 blank. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwZ Skrevet August 15, 2010 Share Skrevet August 15, 2010 Da har jeg vært på tidenes beste banetreff på Knutstorp. Det var rett og slett helt sjef, til tross for 550km til banen. Veldig godt organisert, med mange instruktører (inkl. STCC-göransson), frokost og lunsj samt veldig ryddig opplegg rundt når man skulle kjøre. Var delt i tre grupper, og jeg ble opprinnelig plassert i "grønn" gruppe, som var nybegynnere og folk som aldri hadde kjørt på Knutstorp før. Det ble bare tullball.. kjørte ett heat sammen med folk som snurret på sporvalgsvisningen (!), så det utviklet seg fort til VM i forbikjøring. En bil tok jeg igjen kanskje 5-6 ganger på samme heatet, og halvparten dro jeg i fra når jeg var på nedkjølingsrunde.. Ble derfor fort flyttet opp i "gul"-gruppe hvor det gikk betraktelig raskere unna, og det passet perfekt. Tok igjen noen, ble tatt igjen av noen, men selv med MANGE biler på banen samtidig fløt ting veldig bra. I tillegg fantes "rød"-gruppe hvor det stort sett var biler som Nissan GTR og Porsche GT3RS - og de går en smule bedre enn min bil gitt... Trenger ikke akkurat slippe opp gassen for at de skal få passere.. Også banen da... Knutstorp er helt konge! Fantastisk tøff bane. Litt som en stor versjon av nye biten på våler. Opp og ned, og flere svinger som kan tas med fullt pådrag. Skal garantert tilbake hit! Var på Ring Knutstorp i fjor da jeg kjørte Ferrari F430 Scuderia, er helt enig at det er en fantastisk bane. Om 2 uker går ferden ned til Knutstorp igjen, litt usikker på i hvilke bil da Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå