hagenisse Skrevet September 12, 2010 Forfatter Share Skrevet September 12, 2010 Nei, så vidt jeg vet er det ikke gjort noe spesielt der. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hans Wilhelm Skrevet September 12, 2010 Share Skrevet September 12, 2010 MAD MUSCLES. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Glenno Skrevet September 12, 2010 Share Skrevet September 12, 2010 Her er et par av bildene jeg rakk å ta av bilen din lørdag, sender deg link til dropbox når jeg får lasta opp. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hagenisse Skrevet September 12, 2010 Forfatter Share Skrevet September 12, 2010 Fine bilder Glenn, takk! Jeg kutter mer i den sjikanen enn jeg var klar over ser jeg.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Glenno Skrevet September 12, 2010 Share Skrevet September 12, 2010 Takk . Ja, har en bilde serie til der du jager 1 serie d Knut . Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hagenisse Skrevet September 12, 2010 Forfatter Share Skrevet September 12, 2010 Knut? Han var vel ikke der? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
R Andersen Skrevet September 13, 2010 Share Skrevet September 13, 2010 Han var der på søndag hvertfall. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hagenisse Skrevet September 13, 2010 Forfatter Share Skrevet September 13, 2010 Kanskje jeg kjører så fort at jeg ender opp en dag i fremtiden? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
S.Arnesen Skrevet September 13, 2010 Share Skrevet September 13, 2010 Blir det autoslalom på deg mandgen som kommer? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hagenisse Skrevet September 13, 2010 Forfatter Share Skrevet September 13, 2010 Det er ikke utenkelig.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
milhouse Skrevet Oktober 24, 2010 Share Skrevet Oktober 24, 2010 Takk for hyggelig studiebesøk i garasjen for noen uker siden. Står litt stille for meg nå. Har ikke begynt enda. Men med tanke på stoler så har sparco ett komplett sett som de mener skal passe. Du mener vel fremdeles at jeg skal bestille fra vac motorsport. Hvor lang tid tid tok det før du fikk delene? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hagenisse Skrevet Oktober 24, 2010 Forfatter Share Skrevet Oktober 24, 2010 Prøv gjerne settet fra sparco - ingenting er jo bedre enn om det passer. Hvor har du funnet det forresten - jeg fant ingenting til Z3 her i landet, men mulig det står under M coupe? Vac var ganske trege mener jeg, men husker ikke helt da jeg bare tok det over vinteren.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
milhouse Skrevet Oktober 24, 2010 Share Skrevet Oktober 24, 2010 Har ikke snakket med gundersen enda, men de sa de hadde en som han trodde skulle passe. Men her er det jeg har funnet. http://www.sparcousa.com/pseats_acc.asp?id=537 Du snaket om ett bakspeil som var litt "lavere", dvs at man fikk det høyere opp i frontruta. Hvor finner jeg det?? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hagenisse Skrevet Oktober 24, 2010 Forfatter Share Skrevet Oktober 24, 2010 Ja, de der har jeg en 3-4 liggende av i garasjen.. Ingen passer da amerikanerne ikke er så veldig nøye med målene.. Speilet finner du her: http://www.z3mirrors.com/ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
milhouse Skrevet Oktober 25, 2010 Share Skrevet Oktober 25, 2010 Takker! Da dropper jeg det. Har du carbon insuget til simota racing? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå