R Andersen Skrevet August 1, 2007 Share Skrevet August 1, 2007 Nice farge! Begynner å bli litt lei klunk, klunk og klunk.. Og det er ikke såå god tid til Nürburg... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hagenisse Skrevet August 1, 2007 Forfatter Share Skrevet August 1, 2007 Merkelig det der med klunkelydene altså. Fikk du noe svar på om det skal være slik? Jeg er veldig spent på hvordan det går foran på din... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
R Andersen Skrevet August 1, 2007 Share Skrevet August 1, 2007 Nope, har ikke fått noe svar enda. Er også spent... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-Martin- Skrevet August 1, 2007 Share Skrevet August 1, 2007 Har det blitt klunking etter at du satte på de nye travers foringene? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hagenisse Skrevet August 1, 2007 Forfatter Share Skrevet August 1, 2007 Foringene ligger på skrivebordet mitt fremdeles. Jeg og snekker Andersen snakker om dempertoppene uten gummi fra millway. De lager så mye lyd at vi lurer på om vi gjør noe galt.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
R Andersen Skrevet August 2, 2007 Share Skrevet August 2, 2007 Vi galt? Nei, det går vel ikke.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Steffan C Skrevet August 2, 2007 Share Skrevet August 2, 2007 Mer deler ligger jo også og venter på montering. Dette skal schmiedmann ordne neste uke. Ny eksos, det trengs! Yess, dette er gutten sin som kjøper skikkelig utstyr . Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hagenisse Skrevet August 3, 2007 Forfatter Share Skrevet August 3, 2007 Ny front i dag! Og er er et bilde som viser forskjellen mellom liten bil fra bmw og stor bil fra mercedes. Liten bil til venstre. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ellingsen B. Skrevet August 3, 2007 Share Skrevet August 3, 2007 Det ble supernice! Misunnelig.. W140 mercedes er jo en KJEMPEBIL sett siden av en BMW E38 også da.. Z3'n går vel i bagasjerommet på en W140 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Magnus Skrevet August 3, 2007 Share Skrevet August 3, 2007 Nice! Hvordan front er det? M? Synes bare skiltet ditt er veldig dominerende forran der... Vurdert å droppe skiltholder? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Simen Malerbakken Skrevet August 3, 2007 Share Skrevet August 3, 2007 Jeg får gratulerer jeg også, selv om jeg vel var den første til å gratulere med ny bil. Endelig har jeg klart å rette ut ryggen igjen etter 20 timer i en av de minste bilene jeg har kjørt..... Syns kanskje ikke bilen ble lav nok nei, vel heisekran er vel neste om man skal klare å brekke et feit,og stivt legme ut av den bilen... Når det gjelder topplagrene bak så hjelper det jo ikke at de blir montert feil, og uten skiver.... Men da fikk du jo en unskyldning for å bytte de også. Men du, nå som du snart har handlet alle delene du trenger til denne bilen av meg, hva med å bytte, jeg har mer deler jeg og kan godt skafe til din neste bil..... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hagenisse Skrevet August 3, 2007 Forfatter Share Skrevet August 3, 2007 Hvordan front er det? M?Synes bare skiltet ditt er veldig dominerende forran der... Vurdert å droppe skiltholder? Orginal M-front ja. Skikkelig E36-plast! Jeg synes ikke den er så dominerende i virkeligheten, men det så merkelig ut på bildet ja. Liker ikke looken uten skiltholder så... jeg har mer deler jeg og kan godt skafe til din neste bil..... Dette er en bmw - alltid noe som ryker.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ellingsen B. Skrevet August 3, 2007 Share Skrevet August 3, 2007 Ang skiltholder hadde ikke jeg på denne siden det gjorde skiltet så dominerende.. Men den er pratiskt og tar imot litt støyt (hvis noen f.eks skulle dulte borti med hengerfeste) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
EspenO Skrevet August 3, 2007 Share Skrevet August 3, 2007 Oooh, fett! *lete M-fanger på eBay* Har også hørt rykter om disse mirakuløse traversforingene, rapportér gjerne... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hagenisse Skrevet August 3, 2007 Forfatter Share Skrevet August 3, 2007 Oooh, fett! *lete M-fanger på eBay* Det gjør seg absolutt, men om du finner noen på ebay blir jeg faktisk overrasket.. Har også hørt rykter om disse mirakuløse traversforingene, rapportér gjerne... Will do. Jeg venter spent på onsdag. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå