Gunnar Skrevet August 25, 2011 Share Skrevet August 25, 2011 Gikk det unna? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hagenisse Skrevet August 25, 2011 Forfatter Share Skrevet August 25, 2011 http://www.youtube.com/plengnom#p/u/0/eTYguhZhPKQ Med tanke på at det var første gang på nye rudskogen, første gang i bilen og 2 år siden sist på bane vil jeg si at han er skummelt rask. Var rundt 2 sekunder tregere enn min bestetid. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gunnar Skrevet August 25, 2011 Share Skrevet August 25, 2011 Kjekt. Småstygt av den der Relianten foran der... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DieselVegard Skrevet Januar 18, 2012 Share Skrevet Januar 18, 2012 SKVETTISER!!! Jeg har montert fremme og bak på både E46en og E86en Jeg har i de siste par år montert skvettiser foran på: Mors X3 Min egen Rover 214 Min egen E39 Min egen Z3 Pappas Vito (+ bak) Ser dessverre ikke ut som det er så enkelt med skvettiser foran på E61, men om det finnes, da er det go to gate Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Thomaz Skrevet Februar 4, 2012 Share Skrevet Februar 4, 2012 Begynner skvettiser å bli inn ? Hehe. Har montert det på vår E39 og Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
milhouse Skrevet Februar 17, 2012 Share Skrevet Februar 17, 2012 Hva skjer med bilen, blir det noen oppgraderinger i år? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hagenisse Skrevet Mars 7, 2012 Forfatter Share Skrevet Mars 7, 2012 Nope, den blir nok rimelig lik som i fjor. Annet å bruke pengene på i år. Dvs.. jeg har bestilt et bur til den, men om det noen gang kommer i bilen gjenstår jo å se Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
milhouse Skrevet Mars 8, 2012 Share Skrevet Mars 8, 2012 Moro, bilder av buret!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hagenisse Skrevet Mai 15, 2012 Forfatter Share Skrevet Mai 15, 2012 Hmmmm... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hagenisse Skrevet Mai 16, 2012 Forfatter Share Skrevet Mai 16, 2012 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gunnar Skrevet Mai 17, 2012 Share Skrevet Mai 17, 2012 Nice. Begynner å bli hardcore nå. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DieselVegard Skrevet Mai 18, 2012 Share Skrevet Mai 18, 2012 Var du på Våler forrige helg? Jeg var ikke det heller, men jeg så denne var påmeldt. 1.03 er ikke kjemperått i en banerigget M-Coupe, men artig innlslag Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hagenisse Skrevet Mai 18, 2012 Forfatter Share Skrevet Mai 18, 2012 Nei, men kult! Men vanlig 2.8-utseende på den. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lars89 Skrevet Mai 18, 2012 Share Skrevet Mai 18, 2012 Var du på Våler forrige helg? Jeg var ikke det heller, men jeg så denne var påmeldt.[ Bilde ] 1.03 er ikke kjemperått i en banerigget M-Coupe, men artig innlslag Ser veldig ut som den lager kø Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DieselVegard Skrevet Mai 19, 2012 Share Skrevet Mai 19, 2012 Nei, men kult!Men vanlig 2.8-utseende på den. Står M-coupe her. http://www.mylaps.com/results/showrun.jsp?id=2262651 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå