Hans Wilhelm Skrevet April 20, 2013 Share Skrevet April 20, 2013 Gleder meg stort til å fortsette å gnikke på denne idag! All Shine, no go B-) Sent from my HTC One S using Tapatalk 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hagenisse Skrevet April 21, 2013 Forfatter Share Skrevet April 21, 2013 Jepp jepp. Har da fått gjort litt, selv om mye tid gikk til å krangle med bremsekjølings"kitet". Eller, Hans Wilhelm har fått gjort litt. Nye skiver og klosser er på Ny bremsevæske + luftet clutch Nye stabstagsforinger foran og bak Fersk olje på motor Lagt på nye dekk Heiset bilen 1 cm eller så.. Satt på difflokket fra M coupe Gjennstår å få byttet olje på girkassa, samt fylt på på diffen, så er den vel klar. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hylle Skrevet April 25, 2013 Share Skrevet April 25, 2013 Sølegutt!!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hagenisse Skrevet April 26, 2013 Forfatter Share Skrevet April 26, 2013 Det var der fra før! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hagenisse Skrevet April 27, 2013 Forfatter Share Skrevet April 27, 2013 Første tur på Rudskogen i år: Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kristov Skrevet April 27, 2013 Share Skrevet April 27, 2013 Da var overlading på plass hører jeg! Ble det noe endring i rundetidene med mer effekt? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hagenisse Skrevet April 27, 2013 Forfatter Share Skrevet April 27, 2013 Ja, det gikk litt tregere. Første runde var 0.3 bak det kjappeste jeg kjørte i fjor, og det var det. Resten ble bare trafikk, og så begynte det regne. Ser derimot grei forskjell på hastighet. Tross mye lavere utgangshastighet på strekka, endte man på 180 kontra 165 før.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
R Andersen Skrevet April 28, 2013 Share Skrevet April 28, 2013 Det gikk jo kjempefort med antisladd på.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hagenisse Skrevet April 28, 2013 Forfatter Share Skrevet April 28, 2013 Ikke min feil at du ikke skrur den av vel! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
R Andersen Skrevet April 28, 2013 Share Skrevet April 28, 2013 Nei, det er det ikke, men det var veldig å den skulle slå inn... Var vel kun i S-kombinasjonen den ikke bremset opp bilen.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hagenisse Skrevet April 28, 2013 Forfatter Share Skrevet April 28, 2013 Var faktisk bare i slakteren den grep inn tidligere, men nå merker jeg det til og med på vanlig vei. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hagenisse Skrevet Mai 18, 2013 Forfatter Share Skrevet Mai 18, 2013 Begynner bli bra dette. En kamerat skrur på den, en annen gnikker på den, og en tredje kjører den. Genialt bilhold, trenger ikke gjøre noe selv. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Henrik K Skrevet Mai 24, 2013 Share Skrevet Mai 24, 2013 [ Bilde ]Begynner bli bra dette. En kamerat skrur på den, en annen gnikker på den, og en tredje kjører den. Genialt bilhold, trenger ikke gjøre noe selv. Du er jo god på å ta bilder, så da er det komplett Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Androctonus Skrevet Mai 24, 2013 Share Skrevet Mai 24, 2013 Utrolig pen bil detta! Men jeg må spørre, var du på et Club Honda treff i oktober tidene i 2010 og knakk en felg? Jeg husker det var en Z3 med samme farge og like felger på det treffet som fikk seg litt kavring den helga! Ser jo du er ganske aktiv på bane og, så må jo nesten bare spørre Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hagenisse Skrevet Mai 24, 2013 Forfatter Share Skrevet Mai 24, 2013 Knakk en felg? Pen måte å si at hjulet datt av på. Video av det her.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå