Fredrik Skrevet Juni 21, 2007 Skrevet Juni 21, 2007 Men trenger man virkelig speedo som går til 260 i en 316 Man skal ikke undervurdere placebo effekten en slik speedo gir eieren av bilen... det er nogenlunde identisk med 20" felger på en bil som i sin tid standard ble levert med 15" felger...
Søreng Skrevet Juni 22, 2007 Skrevet Juni 22, 2007 Men trenger man virkelig speedo som går til 260 i en 316 Åja, helt klart! Dette er jo en 316E utgave med 316 cmm.. Denne flytter MYE bedre på seg enn en vanlig 316 Og speedo med 260 km/t var også standard på E utgaven av 316
Hylland Skrevet Juni 22, 2007 Skrevet Juni 22, 2007 Jævli bra... Lure på om han er interessert i å bytte mot ein gressklippar eg har!!!
eriklepe Skrevet Juni 22, 2007 Skrevet Juni 22, 2007 en av våre nye lands menn!! Kan vi ikke bare drite i slike komentarer på dette forumet da!?.. ingen som hadde reagert hvis man sa det var en bonde som eide den. våre nye landsmenn må tåle dette om de har litt selvironi, på lik linje med alle nordmenn(uansett farge) som blir beskyldt for å gå i bunad og truger hver dag og være likeveltalende i english som gro og jagland....og solberg. Men annonsen, sikkert tilflyttet molde fra lillestrøm aka harrybyen.
Ballder Skrevet Juni 22, 2007 Skrevet Juni 22, 2007 en av våre nye lands menn!! Kan vi ikke bare drite i slike komentarer på dette forumet da!?.. ingen som hadde reagert hvis man sa det var en bonde som eide den. våre nye landsmenn må tåle dette om de har litt selvironi, på lik linje med alle nordmenn(uansett farge) som blir beskyldt for å gå i bunad og truger hver dag og være likeveltalende i english som gro og jagland....og solberg. Men annonsen, sikkert tilflyttet molde fra lillestrøm aka harrybyen. Selvsagt ingen som hadde reagert på bonde nei. Vi er jo en jævla stor gjeng med bønder hele Norge. Og vi er jo ikke akkurat kjent for og stå oppreist i motgang. En haug med pingler som godtar det meste som blir tredd nedover hue på oss. Sofasnakk... Det er oss det. Men bilen.. Ser pen ut, og den har jo fremdeles noen tusenlapper igjen før den oppnår typisk Bondepriser som jo florerer BMW verdenen. Litt plast og noen budget felg pakker, og vipps.. Da er jo gjennomsnitts bimmeren verdt 30 lapper ekstra. Han skal sikkert kjøpe MB!
Fredrik Skrevet Juni 22, 2007 Skrevet Juni 22, 2007 ingen som hadde reagert hvis man sa det var en bonde som eide den. våre nye landsmenn må tåle dette om de har litt selvironi, på lik linje med alle nordmenn(uansett farge) som blir beskyldt for å gå i bunad og truger hver dag og være likeveltalende i english som gro og jagland....og solberg. Jeg er enig i denne kommentaren så lenge det ikke direkte er en rasistisk uttalelse. Danskene blir jo kalt for flatlandsaper og svenskene kaller nordmenn for norrbaggar. Slik har det alltid vært og det bør man kunne leve med. Forskjellen ligger i hvordan man bruker ordene og hva man evt. insinuerer. Vi er forskjellige og har forskjellig smak og preferanser... og vi reagerer ikke engang likt på medisin, melkeprodukter og alkohol.
Tweety bimma Skrevet Juni 22, 2007 Skrevet Juni 22, 2007 en av våre nye lands menn!! Kan vi ikke bare drite i slike komentarer på dette forumet da!?.. ingen som hadde reagert hvis man sa det var en bonde som eide den. våre nye landsmenn må tåle dette om de har litt selvironi, på lik linje med alle nordmenn(uansett farge) som blir beskyldt for å gå i bunad og truger hver dag og være likeveltalende i english som gro og jagland....og solberg. Men annonsen, sikkert tilflyttet molde fra lillestrøm aka harrybyen. Selvsagt ingen som hadde reagert på bonde nei. Vi er jo en jævla stor gjeng med bønder hele Norge. Og vi er jo ikke akkurat kjent for og stå oppreist i motgang. En haug med pingler som godtar det meste som blir tredd nedover hue på oss. Sofasnakk... Det er oss det. Men bilen.. Ser pen ut, og den har jo fremdeles noen tusenlapper igjen før den oppnår typisk Bondepriser som jo florerer BMW verdenen. Litt plast og noen budget felg pakker, og vipps.. Da er jo gjennomsnitts bimmeren verdt 30 lapper ekstra. Han skal sikkert kjøpe MB! Bare en nevner at noen ikke er norske så blir det jo baluba,,,men å slenge dritt om sine egene folk!! nei det er greit Greit å passe på at man ikke er rasistiske osv vidre men så lenge så "snille" kommentarer som "nye landsmenn" blir brukt bør det være ok syns jeg! Hilsen en som ikke er no bonde eller pingle osv som men en nordmann(ikke det at det ser ut som står så høyt i kurs hos alle) Moderatoredit (Fredrik): Med dette innlegget avslutter vi den sideløpende diskusjonen om hva vi kaller hverandre. Tibake til topic...
Ballder Skrevet Juni 22, 2007 Skrevet Juni 22, 2007 ingen som hadde reagert hvis man sa det var en bonde som eide den. våre nye landsmenn må tåle dette om de har litt selvironi, på lik linje med alle nordmenn(uansett farge) som blir beskyldt for å gå i bunad og truger hver dag og være likeveltalende i english som gro og jagland....og solberg. Jeg er enig i denne kommentaren så lenge det ikke direkte er en rasistisk uttalelse. Danskene blir jo kalt for flatlandsaper og svenskene kaller nordmenn for norrbaggar. Slik har det alltid vært og det bør man kunne leve med. Forskjellen ligger i hvordan man bruker ordene og hva man evt. insinuerer. Vi er forskjellige og har forskjellig smak og preferanser... og vi reagerer ikke engang likt på medisin, melkeprodukter og alkohol. Men som Moderator på dette forumet har du sikkert fått med deg hvor nøye det er og IKKE poste IKKE bilrelatert stoff på bimmers. Norrbagge/flat ape og alt anna piss er lite bilrelatert vil jeg si. Og ja. Jeg er like bleik og bondete som mange av dere andre her inne, så det er liksom ikke der det gnager! Moderatoredit (Fredrik): Den kommentaren er langt ute etter min mening... du ser jo ikke skogen for bare trær og er alt for firkantet i din fremstilling. I denne diskusjonen er overskriften/topic iht. reglene og det er derfor kun en kommentar i et innlegg som ikke er direkte bilrelatert... og som jeg faktisk modererte. Man kan ikke unngå slikt i et åpent diskusjonsforum... og igjen vil jeg hevde at forskjellen ligger i hvordan man bruker ordene og hva man insinuerer. Tråden er allikevel stengt fordi jeg ikke tror at denne diskusjonen utvikler seg konstruktivt etter de siste innleggene.
Anbefalte innlegg