quentez Skrevet Juni 21, 2007 Share Skrevet Juni 21, 2007 Venter på en BMW 530d E60 som ankommer Norge i helga. Den skal ha det beste HiFi-anlegget, og jeg lurer på om noen vet om det er standard med AUX-inngang der? Hadde nemlig vært flott om jeg kunne spilt av rett fra MP3-spilleren. EDIT: Nå ser jeg at denne kanskje burde gått under bilstereo-delen. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Saltkjelen Skrevet Juni 22, 2007 Share Skrevet Juni 22, 2007 Jeg regner ikke med at det er facelift det er snakk om? AUX-inngang / USB inngang ble først tilgjengelig på E60 facelift og er plassert i midtarmlene, under telefonen om bilen er utstyrt med det. På biler som ikke har det er det en slags luftemekaniske rett inn. Perfekt å oppbevare en cola-boks, som utrolig nok blir kald/kjøligere. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
quentez Skrevet Juni 22, 2007 Forfatter Share Skrevet Juni 22, 2007 Ok. Nei, det er ikke facelift. Da får jeg greie meg med 6 stk cd-skifter. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
frossi Skrevet Juli 30, 2007 Share Skrevet Juli 30, 2007 Eller sette inn en iPod interface i hanskerommet slik at denne kan styres fra iDrive. Krever et tur på verksted for utstyr og installering - samt kjøp av iPod .... dersom det er en annen type MP3 spiller du har Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå